Cyber-wszechświat i niewidzialny konsument

Na pewnym etapie piekielnie szybkiego rozwoju internetu wydawało się, że pewnego dnia zdoła on odzwierciedlić rzeczywistość. Dziś już wiadomo, że nic z tego. To rzeczywistość odzwierciedla internet i pozwala mu się kształtować. Coraz większa część ludzi na świecie widzi rzeczywistość „analogową” tak, jak prezentuje ją rzeczywistość cyfrowa, bo ta, choćby z powodu łatwej dostępności w miliardach ekranów, jest im jakby bliższa. czytaj więcej

Rada Programowa

Badacz rynku i strateg z 20 letnim doświadczeniem. Zawodow związany najpierw z ARC Rynek i Opinia później Grupa IQS, gdzie pracował między innymi nad tworzeniem nowych narzędzi badawczych oraz rozwijał dział Research Consulting. W latach 2008-2010 dyrektor działu strategii w Young & Rubicam Warsaw, obecnie prowadzi pracownię badań i rozwiązań Synergion. Poszukiwacz i popularyzator nowych zjawisk rynkowych i marketingowych, autor wielu nagradzanych wystąpień na konferencjach i kongresach branżowych. Od siedmiu lat prowadzi zajęcia na temat badań roli badań konsumenckich w zarządzaniu markami i produktami na studiach podyplomowych SGH. Wykładowca Szkoły Strategii Marki SAR, Szkoły Marketingu Interaktywnego SAR, Szkoły Mistrzów Reklamy oraz Szkoły Badań Rynku PTBRiO, trener PTBRiO. W latach 2008-2012 oraz obecnie Członek Zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Juror EFFIE oraz Superbrands.

Uruchomił portal Audioteka.pl, który obecny jest w 23 krajach świata. Studiował ekonomię ze specjalizacją finanse i bankowość na Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego, matematykę na UW oraz informatykę na wydziale Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Warszawskiej.

Obecnie pełni funkcję Dyrektora Marketingu post-paid B2C w T-Mobile Polska. W latach 2012-1016 jako CMO oraz Head of Mobile w Grupie Onet oraz Ringier Axel Springer Polska był odpowiedzialny za portfolio marek, komunikację marektingową, strategię, rozwój produktów i biznesu. Od początku kariery związany z rozwojem usług mobilnych i nowych technologii, później również mobilnej reklamy i mediów. Wiele lat związany z Nokią, gdzie pełnił szereg funkcji - ostatnio Dyrektora Marketingu i PR, wcześniej m.in. Dyrektora Strategii i Rozwoju i był odpowiedzialny za markę, portfolio i komunikację marketingową oraz wprowadzenie na rynek szeregu produktów i usług firmy. Studiował na Politechnice Warszawskiej i w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Absolwent brytyjskiego Chartered Institute of Marketing (Chartered Postgraduate Diploma in Marketing). Kilkukrotnie juror EFFIE.

Z wykształcenia lekarz (niepraktykujący), z przekonania racjonalista, z zawodu dziennikarz. Pracował w "Gazecie Wyborczej", "Przekroju" i "Wprost". Ponad 10 lat temu trafił do miesięcznika "Focus", w którym zajmuje się działem nauki i technologii oraz kieruje kwartalnikiem „Focus Medycyna”. Od 2013 r. prowadzi audycję „Człowiek 2.0“ w Radiu TOK FM.

Socjolog, od 10 lat związana z badaniami marketingowymi. Pracę zaczęła w Ipsos w dziale badań jakościowych. Od 3 lat w Samsung. Obecnie odpowiada za badania i strategie marki oraz prawie wszystkich kategorii produktowych jakie oferuje Samsung w Polsce. Zainteresowania na 2017 to DMP oraz Business Intelligence.

Badacz, trener. Absolwentka psychologii, w branży od 1998. Pracowała w PBS DGA (od badacza po pełnomocnika zarządu) oraz TNS OBOP (lider sektora technology). W Grupie Onet S.A. była dyrektorem działu badań i analiz. Obecnie dyrektor zarządzający Mands. Koncentruje się na dwóch obszarach: badaniach online oraz badaniach dla obszaru HR (employer branding, kultura organizacyjna, badania pracowników, efektywność rozwoju zawodowego) Lubi dziwne pytania i nietypowe projekty.

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prawie 20 lat doświadczenia w badaniach marketingowych po stronie klienta, agencji badawczej i agencji mediowej. Prowadzi projekty badawcze i strategiczne dla klientów z wielu branż. Obecnie jako Client Service Director w Ipsos Interactive Services zajmuje się rozwojem badań online w CEEA.

Ceny

osoby  zgłoszenie do 
8 marca
zgłoszenie od
9 marca
do 22 marca 
zgłoszenie po
22 marca
pierwsza osoba
z firmy
690 zł 790 zł 990 zł
druga osoba
z firmy
590 zł 690 zł 890 zł
trzecia i każda
następna osoba
z firmy
390 zł 490 zł 690 zł



Wartości netto, od osoby, termin płatności 14 dni od daty wystawienia faktury pro forma, w przypadku braku terminowej płatności zniżka zostanie anulowana zgodnie z cennikiem. UWAGA! Liczba miejsc na konferencji jest ograniczona. Po otrzymaniu zamówienia organizator wysyła mailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z fakturą pro forma. Ostateczną fakturę VAT wystawia po otrzymaniu płatności. Rezygnację z udziału w konferencji bez konsekwencji finansowych można zgłaszać do 15 marca 2017 r., pisemnie za pośrednictwem formularza elektronicznego, pocztą elektroniczną na adres cyber@ptbrio.pl. Rezygnacja w późniejszym terminie pociąga za sobą konieczność wniesienia pełnej płatności. Uczestnictwo w konferencji jest równoznaczne ze zgodą na wykorzystanie wizerunku w materiałach promocyjnych konferencji i Towarzystwa. Organizatorem imprezy jest ORA&Funksters, działająca na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Kontakt

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii,
ul. Szarotki 11,
02-609 Warszawa,
tel: 22 649 97 74
mail: cyber@ptbrio.pl