Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.

 

Baza wiedzy PTBRiO to stale aktualizowany zbiór materiałów pochodzących z konferencji, kongresów, seminariów i szkoleń organizowanych przez Towarzystwo od ponad 10 lat. Znajdują się w niej setki inspirujących prezentacji, przydatnych w pracy każdego badacza. Pełne zasoby bazy są dostępne wyłącznie dla członków PTBRiO. Zobacz jak zostać członkiem Towarzystwa. 

 

Zapraszamy do korzystania z Wyszukiwarki materiałów w bazie wiedzy.

 

Ogólnodostępne prezentacje referatów, które zajęły pierwsze miejsca w konkursach o nagrodę publiczności na ośmiu ostatnich Kongresach Badaczy Rynku i Opinii: 

 

1. XVI Kongres Badaczy Rynku i Opinii, 22 i 23 października 2015 r.

Nagroda publiczności: Społeczne życie pieniędzy i finansów w młodych gospodarstwach domowych, Marta Olcoń-Kubicka i Mateusz Halawa z Instytutu Filozofii i Socjologii PAN. Streszczenie wystąpienia dostępne jest tutaj.

Nagroda w kategorii Short Format: Niezależny test oprogramowania do wizualizacji raportów, Michał Główka i Rafał Treichel, PBS

2. XV Kongres Badaczy Rynku i Opinii, 16 i 17 października 2014 r.

Nagroda publiczności: Badacz na tropie manipulacji, Andrzej Gołoś z ARC Rynek i Opinia. Streszczenie wystąpienia dostępne jest tutaj

Nagroda w kategorii Short Format: Wypikselowana prawda, czyli komu służy anonimowość respondentów (Autor anonimowy)

3. XIV Kongres Badaczy Rynku i Opinii, 17 i 18 października 2013 r. Odyseja Badawcza 2020 Michał Lutostański i Tomasz Użarowski z TNS Polska. Streszczenie wystapienia dostępne jest tutaj.

4. XIII Kongres Badaczy Rynku i Opinii, 17 i 18 października 2012 r., "TrashBook, czyli recykling wiedzy." Agata Grabowska (McCann Worldgroup) Streszczenie wystapienia dostępne jest tutaj.

5. XII Kongres Badaczy Rynku i Opinii, 13 i 14 października 2011 r.,  "Brudny Harry (r) rewolucje. Transpozycja marki piwnej Harnaś." Agata Koppa (Carlsberg Polska), Adam Szymczak (TNS Pentor).

6. XI Kongres Badaczy Rynku i Opinii, 21 i 22 października 2010 r., "Pożyczalscy", Agata Grabowska (4 P Research Mix).

7. X Kongres Badaczy Rynku i Opinii, 15 i 16 października 2009 r., "Konsekwencje kryzysu w ujęciu konsumenckim", Marek Biskup, Dobromir Ciaś, Marcin Kujawski (MillwardBrown SMG/KRC).

8. IX Kongres Badaczy Rynku i Opinii, 16 i 17 października 2008 r., "Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o hipsterach a wstydzisz się zapytać", Robert Zydel (IQS and QUANT Group).

 

9. VIII Kongres Badaczy Rynku i Opinii, 18 i 19 października 2007 r., "Czy strategię marki można zbudować bez badań? Można", Tomasz Bartnik (Corporate Profiles Consulting).

 

Pełne zasoby bazy wiedzy PTBRiO dostępne poprzez Wyszukiwarkę bazy wiedzy.

 nl