Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.

 

Artur Czajka

Imię: Artur
Nazwisko: Czajka
Firma: Nielsen
Stanowisko: Client Business Partner
Opis: Psycholog (Uniwersytet Warszawski), z badaniami rynku związany jest od 1994 roku. Pracował na wszystkich szczeblach działalności badawczej - jako ankieter, badacz, konsultant, kierownik projektu i kierownik zespołu badawczego. Ekspert w badaniach rynku FMCG, w zakresie projektowania i realizacji badań ilościowych a zwłaszcza testów, badań cenowych, badań marek oraz badań zachowań konsumentów w punktach sprzedaży. Od 1994 roku do 2004 związany z firmą CASE Consumer Attitudes & Social Enquiry. W latach 2005 – 2010 roku kierował Sektorem Badań Konsumenckich w TNS OBOP. Od lipca 2010 w Nielsen, kierował zespołem w Dziale Consumer Research (specjalizacja w badaniach Shopper & Retail). Obecnie Business Development Manager. Przewodniczący Komisji Odpowiedzialności Zawodowej OFBOR.
Obszary działalności badawczej
Branże: AGD i RTV, Agencje reklamowe / domy mediowe / PR, FMCG, Sieci handlowe, Telekomunikacja
Obszary biznesowe: Ewaluacja, Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Media, Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)
Metody i techniki: CAPI, CATI, CAWI, CL central location , Eye Tracking, MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Mystery shopping, PAPI, Psychometria , Retail audit, Telemetria
Telefon komórkowy: 661 950 172
Email: artur.czajka@nielsen.com

 nl