Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.

 

Badanie Wizerunku Branży Badawczej - 2011

Dobiegly końca prowadzone od jesieni prace nad rozbudowaną wersją raportu Wizerunku Branży Badawczej. Zawiera on szereg interesujących i nowych informacji na temt klientów agencji badawczych:

  • Z iloma agnecjami wspołpracują klienci?wbb_2011-2012
  • Ile agencji znają?
  • Jakie cechy badaczy są ważne dla klientów i jak te oczekiwania są spełniane?
  • Czym się różnią klienci badań pracujący w różnych branżach
  • Segmentacja klientów badań
  • Rankingi agencji badawczych
  • Opinie na temat rynku badań w Polsce
  • Prognoza na 2012-2013

Raport z badania Wizerunek Branży Badawczej 2011 możesz otrzymać tutaj.

Projekt realizowany był przy współpracy z CADAS Software.

 

Badanie Wizerunku Branży Badawczej - 2009
Zapraszamy do zapoznania się z wynikami Badania Wizerunku Branży Badawczej, przeprowadzonego na przełomie września i października 2009 r. Zawierają one zarówno wizerunek całej branży jak i poszczególnych agencji badawczych.

Jeśli są Państwo zainteresowani bezpłatnym otrzymaniem wyników Badania Wizerunku Branży Badawczej prosimy o mail na adres biura Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zapraszamy do lektury komentarza Jacka Piątkowskiego na temat Wizerunku Branży Badawczej Badacz potrzebny od zaraz w Media&Marketing nr 1-2 z 16-19 stycznia 2010 r.

 

Opinie Klientów Branży Badawczej - 2006 (zawiera wyniki badań z lat 2001 i 2004)
Uprzejmie informujemy, że dostępny jest raport i baza danych z badania satysfakcji klientów firm badawczych. Raport zawiera wyniki badania, które zostało zrealizowane pod koniec 2006 roku, a także cześć wyników z poprzednich fal badania realizowanych w 2001 i 2004 r. Raport "Opinie Klientów Branży Badawczej - 2006" składa się z następujących części:

  • Przedmiot i metodologia badania
  • Struktura badanych klientów. Metryczka firmy i respondent
  • Opinie na temat rynku usług badawczych
  • Wzory współpracy z agencjami badawczymi
  • Znajomość i korzystanie z usług agencji badawczych
  • Potrzeby i oczekiwania spełniane przez agencje badawcze
  • Wizerunki i kryteria oceny: metodologia analiz
  • Profile wizerunkowe agencji badawczych
  • Agencje badawcze spełniające podane kryteria.

Topline z badania - Opinie Klientów Branży Badawczej 2006

Raport dostępny jest w dwóch wersjach:
1. raport z badania (cena: 1 000 zł netto),
2. raport z badania wraz z danymi w formacie SPSS (cena: 3 000 zł netto).
Osoby zainteresowane raportem prosimy o kontakt mailowy na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub telefoniczny na nr (22) 648 44 92. 
Raport powstał dzięki uprzejmości i przy wykorzystaniu oprogramowania SPSS Polska.

 nl