Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.

 

Zapraszamy do skorzystania z Wyszukiwarki szkoleń oraz do zapoznania się z listą nadchodzących warsztatów.

Jeśli na liście nie ma interesującego Cię tematu - powiedz nam o tym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub 22 648 44 92.

nowe 2Agnieszka Łebkowska: Jak zaprojektować dobre badanie, które daje wiedzę? Tematem szkolenia jest sztuka prostego projektowania procesu badawczego w taki sposób, aby jego wyniki wspierały procesy biznesowe, by jednocześnie ustrzec się manipulacji i odróżnić dobrze zaprojektowane badanie od skomplikowanych materiałów pseudo-informacyjnych, które wnoszą nie tyle wiedzę, co dezinformację.

 masterclass

Tematyka szkolenia:  Skuteczne zarządzanie projektem badawczym: budowanie partnerstwa w relacji odbiorca badań – agencja badawcza oraz narzędzia i techniki wspomagające budowanie zaangażowania zespołu i zarządzanie projektem badań rynkowych na poszczególnych etapach projektu.

 toolkit   Tomasz Dulinicz: Szkolenie będzie poświęcone tematyce tworzenia kwestionariuszy do badań ilościowych. 

nowe 2dr Agnieszka Szóstek i Michał Dworzak

Program wkrótce.

nowe 2Anna Talarczyk: Z prowadzonych badań wynika, że w procesie reklamacji nie chodzi wyłącznie o pozytywne rozpatrzenie sprawy, ale o to, w jaki sposób klienci są traktowani od chwili zgłoszenia problemu, aż do otrzymania odpowiedzi na reklamację.

toolkitAnna Gorączka i Michał Protasiuk: Każdego roku na rynek trafia ogromna ilość innowacji. Niestety, zdecydowana większość okazuje się porażką i tylko 19% z nich odnosi sukces na rynku. Jak tego uniknąć? Jak sprawić, aby konsumenci pokochali nasze nowe produkty i chętnie wkładali je do koszyków z zakupami?

nowe 2Anna Gorączka i Michał Protasiuk: Amerykański przedsiębiorca, John Wanamaker, powiedział, że połowa pieniędzy wydana na reklamę jest wyrzucona w błoto. Problem tylko w tym, że nie wiadomo, która to połowa. W trakcie naszego szkolenie postaramy się odpowiedzieć na to pytanie. 

nowe 2
3. Szkolenie z cyklu "Badania jakościowe" 

 Agata Wiszniewska: Celem szkolenia jest przeprowadzenie uczestników przez techniki, które sprawiają, że wywiad staje się ciekawy, emocje czytelne, a sprawozdania z reakcji zmysłów prowadzą do jasnych konkluzji. 

 masterclassAgata Grabowska: Znaczna część decyzji, które podejmujemy w zarządzaniu biznesem, oparta jest o dane deklaratywne, które są, mniej lub bardziej, trafnym odzwierciedleniem opinii konsumentów. I chociaż zrozumienie tego, jak klienci postrzegają naszą markę, usługę czy produkt, jest istotne na przykład przy planowaniu komunikacji, to między opiniami i postawami a realnymi zachowaniami występuje często spory rozdźwięk.

 toolkit4. Szkolenie z cyklu "Badania jakościowe"

Stanisław Mencwel: Przedstawienie zasad analizy danych jakościowych, ze szczególnym uwzględnieniem paradygmatu „analizy grupowej”. 

 toolkit

Agata Grabowska: Dane, które dostarczamy naszym klientom, muszą spełniać cztery kryteria: trafności, rzetelności, czytelności i użyteczności. Piąty warunek to konieczność zaangażowania odbiorcy, sprawienia, że zostaną docenione w organizacji, zapamiętane i wykorzystane. Przedmiotem szkolenia jest właśnie piąta ćwiartka: sztuka angażowania odbiorców poprzez różne nietypowe formy.

 nl