Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.

 

nowe 2

Albert Hupa: Szkolenie jest poświęcone temu, jak zrozumieć obecne Customer Journey w firmie posiadającej Customer journey i jak wskazać jej optymalne ścieżki rozwoju. 

W ramach szkolenia omawiamy Customer Journey uwzględniające zarówno tradycyjne, jak i digitalowe kanały kontaktu z klientem.

Podczas szkolenia omawiane są wszystkie źródła wiedzy na temat Customer journey – połączenie tradycyjnych badań marketingowych i analityki danych posiadanych przez klienta i danych zewnętrznych.

Do kogo kierowane jest szkolenie

Szkolenie jest skierowane do:

  1. Badaczy marketingowych chcących poszerzyć swój warsztat
  2. Analityków danych, chcących poznać możliwe synergie z badaniami marketingowymi
  3. Managerami komunikacji digital wśród klientów końcowych

Korzyści dla uczestników

Poznanie metodologii badań i analiz Customer Journey.

Poznanie potencjału analityki WWW, Social Media, mobile i search.

Forma szkolenia

1-dniowe szkolenie pod postacią warsztatu.

Stopień zaawansowania szkolenia

Do szkolenia zaproszone są osoby, które mają podstawową znajomość badań marketingowych LUB osoby, które mają podstawową znajomość tworzenia stron WWW dla klientów / konsumentów.

  hupa customer journey

Szczegółowy zakres szkolenia

  1. Customer Journey w kanałach digitalowych – WWW, Social Media i mobile – opis możliwych touch pointów digitalowych.
  2. Przykłady Customer Journey w Polsce i zagranicą.
  3. Tradycyjne sposoby pomiaru Customer Journey w badaniach marketingowych (NPS)
  4. Badania UX
  5. Źródła danych pasywnych dla analityki Customer Journey.
  6. Ćwiczenia ze zrozumienia procesów obsługi klienta.
  7. Dopasowanie Customer Journey do biznesu klienta
  8. Tworzenie funneli digitalowych

 Prowadzi:

hupa_albert

 

 

  Albert Hupa

  

Czas trwania: 8 godzin szkoleniowych

2015 10 15 1dzien

   ZAMAWIAM

 

   ZAMAWIAM

 

pdf

 

 

 

 

Partnerami szkolenia są:

interaktywnie com small

 

marketing przy kawie logo

 

nowymarketing logo

 

 nl