Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.

 

toolkitAnna Gorączka i Michał Protasiuk: Każdego roku na rynek trafia ogromna ilość innowacji. Niestety, zdecydowana większość okazuje się porażką i tylko 19% z nich odnosi sukces na rynku. Jak tego uniknąć? Jak sprawić, aby konsumenci pokochali nasze nowe produkty i chętnie wkładali je do koszyków z zakupami?

Kluczem jest umiejętne zrozumienie potrzeb konsumentów i zaoferowanie produktu, który na te potrzeby najlepiej odpowie. Począwszy od insightu poprzez rozwój samego produktu, marki, opakowania, decyzje cenowe – nic nie powinno być przypadkowe i wszystkie elementy precyzyjnie możemy zaplanować korzystając z nowoczesnych narzędzi badawczych.

Tego właśnie dotyczy szkolenie – jak wspierać badawczo innowacje, aby każda z nich okazała się rynkowym sukcesem.

Do kogo kierowane jest szkolenie

Szkolenie kierowane jest dla średniozaawansowanych badaczy pracujących po stronie klienta. Dla tych, którzy planują proces badawczy oraz mają wpływ na kształt narzędzi używanych do badań.

Korzyści dla uczestników

Uczestnicy szkolenia uzyskają praktyczną wiedzę dotyczącą optymalnego procesu badawczego dla innowacji FMCG. Poznają nowe metody i narzędzia służące do badań innowacji na każdym etapie jej rozwoju. 

Forma szkolenia

Całość szkolenia jest oparta na case study związanym z rozwojem innowacyjnego produktu. Dużą uwagę przykłada się do ćwiczeń, które pozwalają wypróbować w praktyce nowo zdobyte umiejętności.

Stopień zaawansowania szkolenia

Szkolenie dla średniozaawansowanych – wymagana jest podstawowa znajomość technik i narzędzi badawczych.

  goraczka protasiuk innowacje fmcg

Szczegółowy zakres szkolenia

- wprowadzenie w case study, które jest osią przewodnią całego szkolenia

- idealny proces badawczy dla innowacji

- gdzie szukać insightów

- screening konceptów na wczesnym etapie rozwoju – metody tradycyjne i nowatorskie

- badania opakowań

- badania produktu

- badania ceny

- badania całości propozycji (full mix)

- badania wolumetryczne

 

Prowadzą:

goraczka_anna



Anna Gorączka

m_protasiuk




Michał Protasiuk


Czas trwania: 8 godzin szkoleniowych, 1 dzień od 9.00 do 16.30

Miejsce: siedziba PTBRiO, ul. Szarotki 11, Warszawa

Zgłoszenia przyjmujemy do: 1.12.2017 r.

2017 11 17 1dzien

   
   ZAMAWIAM

   
   ZAMAWIAM

 

pdf






 nl