Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.

 

nowe 2Anna Gorączka i Michał Protasiuk: Ostatnie lata to rewolucja w sposobie rozumienia zachowań ludzkich. Do lamusa odchodzi koncepcja homo-economicusa – konsumenta racjonalnego, podejmującego przemyślane wybory, potrafiącego trafnie przewidywać swoje zachowania. 

W świecie rzeczywistym konsument postępuje zupełnie inaczej: kieruje się emocjami i prawie nigdy nie analizuje swoich decyzji tak głęboko, jak my – badacze – tego od niego wymagamy.

To wszystko powoduje, że badania marketingowe, jeśli nadal chcą dostarczać cenne insighty, muszą się dostosować. Kończy się czas narzędzi badawczych, które zmuszają respondenta do głębokiej i racjonalnej analizy zachowań. Przemija epoka monotonnych kwestionariuszy, które nie potrafią zaangażować respondentów.  Nadchodzi czas Nowych Badań Marketingowych (NMR) takich jak wisdom of crowds, gamification czy też uwzględnianie w badaniach odkryć ekonomii behawioralnej.

Do kogo kierowane jest szkolenie

Szkolenie kierowane jest do co najmniej średniozaawansowanych badaczy pracujących zarówno po stronie agencji jak i po stronie klienta.

Korzyści dla uczestników

Uczestnicy szkolenia uzyskają inspirację pokazującą jak robić badania inaczej z wykorzystaniem najnowszych odkryć ekonomii behawioralnej,  mądrości tłumów oraz gamification.  Inspiracja dla standardowych badań jakościowych i ilościowych.

Forma szkolenia

Maximum praktyki, minimum teorii. Wszystkie zagadnienia zostaną przedstawione na  case studies polskich i zagranicznych.  Dużą uwagę przykłada się do ćwiczeń, które pozwalają wypróbować w praktyce nowo zdobyte umiejętności.

Stopień zaawansowania szkolenia

Szkolenie dla średniozaawansowanych –wymagana jest podstawowa znajomość technik i narzędzi badawczych.

  goraczka protasiuk konsument przewidywalnie nieracjonalny

 

Szczegółowy zakres szkolenia

1. Wstęp: zmierzch homo-economicus a badania. Koncepcja nowych badań marketingowych (NMR)

2. Wisdom of crowds- co dwie głowy to nie jedna a co dopiero gdy tych głów jest kilkaset.  Jak robić badania inaczej i trafnie przewidywać przyszłość. Praktyczne wykorzystanie mądrości tłumów w badaniach.

- klasyczne badania  'Me research' vs nowe 'We research '

- Predictive Markets w praktyce

3. Ekonomia behawioralna- jak wyjść poza racjonalność i trafnie przewidzieć zachowania konsumentów? Praktyczne wykorzystanie odkryć ekonomii behawioralnej w codziennej praktyce badawczej. 

- koncepcja systemu 1 vs system 2

- nowe badania z uwzględnieniem błędów poznawczych

4. Gamification- Jak lepiej motywować respondentów, aby chcieli wziąć udział w badaniu i się zaangażowali. Najważniejsze odkrycia Gamification -sposoby wykorzystania elementów gier w badaniach oraz badania gry.

-Soft gamification- badania z elementami gier

Hard gamification- gry badania

 

Prowadzą:

goraczka_anna



Anna Gorączka

 

m_protasiuk




Michał Protasiuk


Czas trwania: 8 godzin szkoleniowych

Szkolenie odbywa się w siedzibie PTBRiO, ul. Szarotki 11, Warszawa, w godz. 9.00-16.30.

2016 04 29 1dzien  

  ZAMAWIAM

   
   ZAMAWIAM

 

pdf

 

 

 

 

 

 

Partnerami szkolenia są:

nowymarketing logo

PIH_logo

Polska Izba Handlu jest branżową izbą gospodarczą handlu detalicznego. Zrzeszamy obecnie około 30 000 sklepów, hurtowni spożywczych i drogeryjnych oraz firmy z otoczenia FMCG, a także firmy usługowe.

Działając na rynku od 1997 roku staliśmy się najszerszą reprezentacją handlu detalicznego i usług w Polsce.

Jesteśmy obecnie jednym z kluczowych partnerów społecznych w procesie tworzenia prawa. Cały czas bierzemy udział w konsultacjach projektów ustaw, konferencjach uzgodnieniowych, posiedzeniach komisji parlamentarnych. Współprzewodniczymy także Radzie Konsultacyjnej ds. Handlu i Usług przy Ministerstwie Gospodarki.

Posiadając licencję lobbingową MSW, jesteśmy w stanie w sposób czynny włączać się w procesy legislacyjne i niejednokrotnie składaliśmy nasze projekty ustaw.
Poszerzając cały czas zespół ekspercki, wdrażając nowe usługi, oraz rozwijając komunikację i prowadząc bardzo aktywne działania w obszarze Public Relations staramy się zapewniać naszym firmom członkowskim coraz pełniejszą ofertę współpracy.

 nl