Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.

 

nowe 2Szkolenie jest zwieńczeniem trzyletniego cyklu konferencji i warsztatów, realizowanych przez PTBRiO. Standardy Jakości Obsługi Klienta (2012), Jakość-Satysfakcja-Lojalność (2013) i Podróż przez Doświadczenia (2014)...

...zgromadziły ponad 200 uczestników i były jednymi z najważniejszych w Polsce profesjonalnych wydarzeń kompleksowo poruszających tematykę zarządzania doświadczeniami konsumentów w sklepach i punktach obsługi klienta. Arkadiusz Wódkowski  był inicjatorem i współtwórcą cyklu oraz współautorem dedykowanych badań realizowanych na jego potrzeby. Trener szkolenia jest także doświadczonym badaczem i konsultantem, od kilkunastu lat specjalizującym się w zakresie pomiaru i optymalizacji standardów obsługi klienta. Program szkolenia ma całkowicie premierowy charakter i jest rozwinięciem dotychczasowych doświadczeń, badań i obserwacji prowadzonych przez autora w 14 krajach Europy oraz USA.  

Tematyka szkolenia

Całościowe spojrzenie na współczesną formę sprzedaży. Przegląd zmian i procesów zachodzących w punktach sprzedażowych i usługowych.

Do kogo kierowane jest szkolenie

Szkolenie dedykowane dla wszystkich tych, którzy w pracy zawodowej stykają się z punktami sprzedaży lub chcą rozwinąć swoją wiedzę w tym zakresie. Dla poszukujących niestandardowego podejścia do klienta, obsługi i form promowania produktów, otwartych na nowe koncepcje i poszukujących światowych benchmarków i inspiracji do pracy codziennej.

Skierowane jest, więc zarówno do osób bezpośrednio odpowiedzialnych za funkcjonowanie punktów sprzedażowo-usługowych (właścicieli, managerów i kierowników: zajmujących się prowadzeniem punktów i odpowiedzialnych za personel), jak i do badaczy, osób aranżujących przestrzeń punktów sprzedażowo-usługowych, marketerów i osób odpowiedzialnych za rozwój jakości obsługi w punktach usługowych.

Korzyści dla uczestników

Wiedza z zakresu zmian zachodzących w punktach sprzedażowo-usługowych. Prześledzenie i omówienie aktualnych trendów konsumenckich w odniesieniu do środowiska sprzedaży. Inspiracje i dobre praktyki ułatwiające dotarcie do współczesnego konsumenta. Sposoby na zainteresowanie przechodnia. Metody przykuwania uwagi i zadziwienia klienta. Praktyki odróżniania się od konkurencji i bycia zapamiętanym.

Praktyczna umiejętność świadomego obserwowania punktów sprzedażowo-usługowych. Największe błędy merchandisingu. Czynniki mające wpływ na komfort klienta w sklepie. Właściwe lokalizowanie punktu sprzedaży. Techniki badawcze, ich przydatność i zastosowanie w punktach sprzedażowo-usługowych. Konsekwentne planowanie działań merchandisingowych i wykorzystywanie posiadanych informacji. 

Forma szkolenia

Szkolenie łączy w sobie elementy wykładowe, warsztatowe. Ćwiczenia praktyczne zajmą blisko połowę zajęć.

Stopień zaawansowania szkolenia

Osoby posiadające doświadczenia w pracy nad rozwojem marki, sieci sprzedażowych, jakości obsługi klienta lub zarządzające punktami sprzedażowo-usługowymi.

  wodkowski warzybok sklep

Szczegółowy zakres szkolenia

  1. Trendy konsumenckie
  2. Trendy w punktach sprzedaży, benchmarki krajowe i zagraniczne
  3. „Nowe” potrzeby konsumenckie
  4. Współczesna rola i rozwój pojęcie „sprzedawca”
  5. Zmiany w puntach sprzedaży – rola automatyzacji i innych kluczowych zjawisk
  6. Przegląd wskaźników niezbędnych do zarządzania punktami sprzedaży
  7. Obserwacja zjawisk i punktów sprzedaży - ćwiczenia terenowe w Galerii Mokotów
  8. Visual merchandising i jego wpływ na biznes
  9. Marketing sensoryczny
  10. Omówienie wyników badań terenowych 

 

Prowadzą:

Arkadiusz Wódkowski

wodkowski

 

 

 

 

     

Agnieszka Warzybok 

warzybok agnieszka

 

 

 

 



Czas trwania: 16 godzin szkoleniowych.

2015 08 27 2dni


   ZAMAWIAM


   ZAMAWIAM

pdf

 

Partnerami szkolenia są:

PIH_logo

Polska Izba Handlu jest branżową izbą gospodarczą handlu detalicznego. Zrzeszamy obecnie około 30 000 sklepów, hurtowni spożywczych i drogeryjnych oraz firmy z otoczenia FMCG, a także firmy usługowe.

Działając na rynku od 1997 roku staliśmy się najszerszą reprezentacją handlu detalicznego i usług w Polsce.

Jesteśmy obecnie jednym z kluczowych partnerów społecznych w procesie tworzenia prawa. Cały czas bierzemy udział w konsultacjach projektów ustaw, konferencjach uzgodnieniowych, posiedzeniach komisji parlamentarnych. Współprzewodniczymy także Radzie Konsultacyjnej ds. Handlu i Usług przy Ministerstwie Gospodarki.

Posiadając licencję lobbingową MSW, jesteśmy w stanie w sposób czynny włączać się w procesy legislacyjne i niejednokrotnie składaliśmy nasze projekty ustaw.
Poszerzając cały czas zespół ekspercki, wdrażając nowe usługi, oraz rozwijając komunikację i prowadząc bardzo aktywne działania w obszarze Public Relations staramy się zapewniać naszym firmom członkowskim coraz pełniejszą ofertę współpracy.

 

marketing przy kawie logo

 Marketing przy Kawie to branżowy e-magazyn o marketingu i reklamie, skierowany do profesjonalistów i pasjonatów. Prezentujemy w sposób przystępny analizy, wyniki badań, opinie, poglądy i idee marketingowe. Opisujemy najbardziej aktualne zagadnienia i trendy. Gromadzimy również bieżące informacje ze świata marketingu i reklamy. Marketing przy Kawie jest prawdopodobnie największą bezpłatną bazą wiedzy i inspiracji z dziedziny marketingu.

 

prch


Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) jest organizacją not-for-profit. Od 2003 roku zrzesza firmy i osoby pracujące w branży nieruchomości centrów handlowych: zarządców, inwestorów, deweloperów, najemców, prawników, architektów, agencje PR, marketingu i inne firmy działające na rzecz tego sektora. Obecnie do PRCH należy ponad 200 firm. Celem organizacji jest wspieranie rozwoju nieruchomości handlowych w Polsce, promowanie wiedzy nt. ich funkcjonowania, krzewienie najlepszych praktyk oraz tworzenie szerokiego forum branżowego na rzecz kontaktów i badań. Działalność PRCH obejmuje szereg projektów edukacyjnych, programów informacyjnych i wydarzeń integrujących branżę. PRCH od wielu lat promuje polski rynek centrów handlowych na arenie międzynarodowej. Polska Rada Centrów Handlowych jest narodowym partnerem International Council of Shopping Centers (ICSC) i działa na terenie Polski od 2003 roku.
Więcej informacji: www.prch.org.pl

 

 nl