Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.

 

nowe 2

Anna Rzeźnik i Bartłomiej Brach: „Nie oddajmy Polski gówniarzom” mobilizował w zeszłym roku na gali Lewiatana Adam Michnik. Czy chcemy, czy nie tę Polskę – życie społeczne, biznes, politykę – kiedyś będziemy musieli im oddać. Musimy się do tego dobrze przygotować. A skoro przygotować to najpierw zrozumieć. 

Dlatego też na szkoleniu opowiemy kim są przedstawiciele pokolenia Y i Z.  Pokażemy co tylko mitem, a jacy są naprawdę - zdekonstruujemy lęki i poczujemy pragnienia. Rozszyfrujemy język, którym się komunikują i trendy wizualne, które ich otaczają. Ale przygotowanie to nie tylko wiedza, to także umiejętność działania. Dlatego na sam koniec wspólnie z tej wiedzy pokoleniowej nauczymy się korzystać – omawiając case study marki skierowanej do młodych. 

Do kogo kierowane jest szkolenie

Do marketerów chcących poznać najważniejsze dyspozycje pokolenia Y i Z by bardziej świadomie podejmować decyzje marketingowe.

Do badaczy szukających spójnego obrazu pokolenia Y i Z nadającego sens często sprzecznym danym ogólnodostępnym w internecie.

Korzyści dla uczestników

- Wiedza o tym czym jest pokolenie

- Umiejętność wskazania podobieństw i różnic pomiędzy pokoleniami

- Poznanie wewnętrznego zróżnicowania postaw w obrębie pokolenia

- Rozpoznanie i znajomość zasad posługiwania się kodami językowymi i wizualnymi pokolenia Y i Z

- Umiejętność przekładania wiedzy o pokoleniu na decyzje marketingowe.

Forma szkolenia

Szkolenie połączy elementy wykładu, grupowej dyskusji i ćwiczeń mających pomóc zinternalizować wiedzę oraz przełożyć ją na działania marketingowe.

Stopień zaawansowania szkolenia

Od podstawowego do średniozaawansowanego. W trakcie szkolenia uczestnicy przejdą od podstawowych informacji o pokoleniu Y i Z przez  wiedzę o komunikacji do młodych aż do wykorzystywania nabytej wiedzy do projektowania rozwiązań marketingowych.

  brach rzeznik bylismy mlodzi

Szczegółowy zakres szkolenia

Odpowiemy na 5 pytań:

- Co dla marketingu jest interesującego w pojęciu „pokolenia”?

- Co jest faktem, a co mitem w dyskursie o młodych pokoleniach?

- Kim są ich bohaterowie i dlaczego nie są to marki?

- Jak komunikują się werbalnie, a jak wizualnie?

- Czego możemy się nauczyć od marek najlepiej i nagorzej komunikujących się z młodym pokoleniem?

 

Prowadzą:

 

rzeznik anna small

 

 

 

   

   Anna Rzeźnik

 

 

 brach bartlomiej new small

 

 

    Bartłomiej Brach

 

 

 

Czas trwania: 8 godzin szkoleniowych w godz. 9.00-16.30

Miejsce: siedziba PTBRiO, ul. Szarotki 11, Warszawa

Zgłoszenia przyjmujemy do: 01.12.2016 r.

2016 11 17 1dzien    ZAMAWIAM

 

   ZAMAWIAM

 

pdf

 

Partnerem szkolenia jest:

nowymarketing logo

 

 nl