Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.

 

 toolkit   Tomasz Dulinicz: Szkolenie będzie poświęcone tematyce tworzenia kwestionariuszy do badań ilościowych. 

Poruszone zostaną takie zagadnienia jak:

- problemy marketingowe wymagające użycia badań kwestionariuszowych

- znaczenie kwestionariusza

- wymogi stawiane kwestionariuszom w zależności od metod badawczych

- ograniczenia i pułapki badań kwestionariuszowych

- zasady tworzenia kwestionariuszy:

                - rodzaje pytań i ich zastosowanie

                - typy pytań w zależności od metod

                - typy skal

                - typy indeksów

                - język kwestionariusza

                - przykłady dobrych i złych kwestionariuszu

Do kogo kierowane jest szkolenie

Pracownicy agencji badawczych, reklamowych, mediowych zajmujący się tworzeniem kwestionariuszy oraz pracownicy działów marketingu / badań stosujący badania ilościowe w procesie zarządzania marką.

Korzyści dla uczestników

Uczestnicy szkolenia będą potrafili pisać lepsze (krótsze, bardziej jednoznaczne, przyjemniejsze dla respondentów itp.) kwestionariusze. Osoby zlecające badania będą mogły skuteczniej zarządzać współpracą z agencjami badawczymi dzięki umiejętności oceny jakości kwestionariusza. Przedstawiciele firm / klientów samodzielnie realizujących badania będą w stanie tworzyć lepsze ankiety i otrzymywać dzięki temu doskonalsze wyniki prowadzonych badań. 

Forma szkolenia

Wykład oraz ćwiczenia praktyczne.

Stopień zaawansowania szkolenia

Średniozaawansowane

  dulinicz budowa kwestionariusza

Szczegółowy zakres szkolenia

1. Wprowadzenie na temat badań ilościowych i roli kwestionariusza

2. Możliwości i ograniczenia metod badawczych i kwestionariuszy

3. Typy problemów marketingowych a stosowane narzędzia badawcze

4. Zasady tworzenia kwestionariuszy

5. Doskonalenie własnych umiejętności

6. Kwestionariusze w „nowoczesnych badaniach” np. badaniach mobilnych

Prowadzi:

dulinicz tomaszfoto

 

 

   

   Tomasz Dulinicz

 

 

Czas trwania: 8 godzin szkoleniowych w godz. 9.00-16.30

Miejsce: siedziba PTBRiO, ul. Szarotki 11, Warszawa

2016 09 30 1dzien

 ZAMAWIAM

 

  ZAMAWIAM

 

pdf

 nl