Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.

 

nowe 2Agnieszka Łebkowska: Jak zaprojektować dobre badanie, które daje wiedzę? Tematem szkolenia jest sztuka prostego projektowania procesu badawczego w taki sposób, aby jego wyniki wspierały procesy biznesowe, by jednocześnie ustrzec się manipulacji i odróżnić dobrze zaprojektowane badanie od skomplikowanych materiałów pseudo-informacyjnych, które wnoszą nie tyle wiedzę, co dezinformację.

Do kogo kierowane jest szkolenie 

Zapraszam wszystkich, którzy chcą poznać lub uporządkować wiedzę o kluczowych krokach w projektowaniu badań: badaczy, analityków, pracowników domów mediowych, agencji reklamowych czy PR, marketerów, startupy, osoby, które samodzielnie projektują – lub oceniają projekty badawcze przygotowane przez innych.

Korzyści dla uczestników 

Szkolenie dostarcza podstawowej wiedzy i umiejętności o projektowaniu badań, najważniejszych pojęciach, źródłach wiedzy, sposobach jej weryfikowania.

Uczestnicy nauczą się pracy z modelem procesu badawczego, który zabezpiecza wszystkie najważniejsze elementy procesu badawczego, decydujące o jego przydatności dla decyzji biznesowych, poznają także najpopularniejsze błędy projektowe i sposoby na ich uniknięcie.

Forma szkolenia:

Warsztatowe podejście do projektowania badań. Prezentacja różnych przykładów projektów badawczych z obszaru badań deklaratywnych, behawioralnych, obserwacyjnych. Analizy własnych projektów badawczych uczestników, analizy warsztatu i technik badawczych. Ćwiczenie projektowania własnych rozwiązań oraz oceny projektów przygotowanych przez innych badaczy. Praca indywidualna i w grupach.

Stopień zaawansowania:

Generalnie stopień podstawowy i porządkujący, stopień wyrafinowania przygotowywanych projektów będzie dostosowany do doświadczenia uczestników szkolenia.

 lebkowska dtr

Szczegółowy zakres szkolenia

-         Consumer Research Canvas – praca z modelem procesu badawczego.

-         Najpopularniejsze błędy oraz sposoby na ich uniknięcie. Tricki w projektach badawczych.

-         Obszary badań: design, marketing, rynek, POS, społeczności, różnice między badaniem naukowym a np. marketingowym.

-         Wpływ a manipulacja, etyka w projektowaniu badań. Wpływ kształtu badania, wpływ badacza na wyniki badania.

-         Narzędziownia badacza: metody, techniki, źródła wiedzy. Dobre praktyki badawcze.

-         Projektowanie wskaźników, rzetelność i trafność pomiaru.

-         Próby celowe a próby losowe i ich konsekwencje.

-         Cechy badań rzetelnych i nierzetelnych, granice ryzyka, odpowiedzialność badawcza.

-         Eksperymenty, quasi-experymenty testy AB/ABX.

-         Zarządzanie procesem badawczym

 Prowadzi:

Lebkowska Agnieszka2

 

 

 

 

 

 Agnieszka Łebkowska

 

Czas trwania: 16 godzin szkoleniowych, 2 dni od 9.00 do 16.30

Miejsce: siedziba PTBRiO, ul. Szarotki 11, Warszawa

Zgłoszenia przyjmujemy do: 1 września 2017 r.

Koszt szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat,przerwy kawowe i lunch

2017 08 17 2dni

 ZAMAWIAM



   ZAMAWIAM

 

 

pdf

 

 

 

 

 nl