Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.

 

nowe 2dr Agnieszka Szóstek: Wraz z rozwojem zainteresowania tematyką Design Thinking i Service Design różne firmy coraz częściej proszą o  propozycje badań, które mogą pomóc im w projektowaniu usług i doświadczeń. 

Klienci w różnych miejscach słyszą o nowych metodach, ale sami nie do końca wiedzą, co gdzie, kiedy i jak zastosować. Przychodzą więc do badaczy, nie tylko prosząc o nowe metody, ale także o rekomendacje projektowe. Celem warsztatu jest pokazanie kilku typowo projektowych metod badawczych i przedstawienie ich zalet (oraz wad). Wspólnie przećwiczymy też metody opracowania rekomendacji projektowych na potrzeby klienta.

Do kogo kierowane jest szkolenie

Szkolenie jest kierowane do badaczy jakościowych oraz pracowników działów badań w firmach, które zainteresowane są rozwojem w dziedzinie Design Thinking, Service Design oraz User Experience a także rozważają współpracę z firmami projektowymi oraz technologicznymi.

Korzyści dla uczestników

Główna korzyść to poznanie metod badawczych z zakresu Design Research oraz tworzenia rekomendacji projektowych.

Forma szkolenia

Wykład (20%), warsztat (70%). Szkolenie ma przede wszystkim pomóc w przedyskutowani i przećwiczeniu narzędzi Design Research oraz stworzeniu rekomendacji projektowych.

Stopień zaawansowania szkolenia

Szkolenie wymaga wiedzy z zakresu badań jakościowych.

 szostek

Szczegółowy zakres szkolenia

1. Czym jest design research?

2. Jakie są nowe metody badań do projektowania?

3. Jak badać?

4. Jak tworzyć rekomendacje projektowe?

Prowadzi:

szostek aga

 

 

   

  dr Agnieszka Szóstek 

Czas trwania: 16 godzin szkoleniowych, 2 dni od 9.00 do 16.30

Miejsce: siedziba PTBRiO, ul. Szarotki 11, Warszawa

2017 04 05 2 dni

    ZAMAWIAM

 

   ZAMAWIAM

 

pdf

 

 

 nl