Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.

 

W PTBRiO dobrze wiemy że ciekawość napędza innowacje. Od ponad 20 lat wytyczamy ścieżki, które pozwalają ją dobrze ukierunkować. Na wydarzeniach organizowanych przez PTBRiO po raz pierwszy pojawiły się pojęcie zupełnie nowe, które dziś są powszechnie znane.

 

2015
 powiedzieliśmy o trackerach aktywności mózgu, technologiach do noszenia (wearable technologies) i ruchu Qiantified Self
– blisko 800 uczestników pięciu edycji Ceberresearch wie co to postcyfrowość

2013
– upowszechniliśmy szkolenia z edycji publikacji i inforgrafiki

2012
– mówiliśmy o recyklingu wiedzy, jeszcze zanim pojawiła się żywność bezglutenowa

2011

– wprowadziliśmy na polski rynek pojęcie storytellingu
design thinking, podejście omówione podczas X Kongresu, jest teraz jednym z kluczowych ścieżek rozwoju w procesach innowacji 

2009
– od tego roku cyklicznie monitorujemy rynek trendów konsumenckich
– zorganizowaliśmy konferencję dotyczącą doświadczenia marki - Brand Experience

2008
– podczas IX Kongresu Badaczy pojawiło się po raz pierwszy słowo hipster

2006
– karierę rozpoczyna holistyczne podejście o którym mówiliśmy już na początku 2006 roku podczas Zimowej ekspedycji badawczej
etnografia wirtualna pojawiła się na naszej konferencji po raz pierwszy, teraz nazywana jest netnografią

2004

zakupy w online? My wiedzieliśmy o tym już dekadę temu, podczas V Kongresu Badaczy
– wybraliśmy się na ekspedycję badawczą w poszukiwaniu insightów konsumenckich, od tego momentu pojęcie wrosło w biznes

 nl