Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.

 

nowe 2Szkolenie jest zwieńczeniem trzyletniego cyklu konferencji i warsztatów, realizowanych przez PTBRiO. Standardy Jakości Obsługi Klienta (2012), Jakość-Satysfakcja-Lojalność (2013) i Podróż przez Doświadczenia (2014)...

nowe 2
Motto: Szkoda, że jeszcze żaden neurolog, psycholog społeczny, ani inny naukowiec nie pokazał dowodu na to, że tak popularny ostatnio neuromarketing jest skuteczny...

/anonimowy użytkownik Wirtualnych Mediów/ 

nowe 2Agata WiszniewskaPo pierwsze - insight nie jest odwróconym benefitem. Po drugie – jedna myśl, odosobniony respondent może swoim insightem zmienić więcej niż tysiąc osobowe panele ilościowe. Po trzecie – nie jest prawdą, że insighty odkrywa się tylko w badaniach.

 toolkitAgnieszka Łebkowska: Badania online coraz powszechniej wkraczają w życie działów marketingu. Szkolenie wprowadza w świat najważniejszych decyzji, jakie klient powinien świadomie podjąć przy projektowaniu i realizacji badań online, a następnie prowadzi przez najważniejsze wątki dotyczące zasad stosowania, zalet, ograniczeń, wykorzystania narzędzi, dobrych praktyk i najczęstszych błędów.

nowe 2

Albert Hupa: Szkolenie jest poświęcone temu, jak zrozumieć obecne Customer Journey w firmie posiadającej Customer journey i jak wskazać jej optymalne ścieżki rozwoju. 

nowe 2Anna Gorączka i Michał Protasiuk: Ostatnie lata to rewolucja w sposobie rozumienia zachowań ludzkich. Do lamusa odchodzi koncepcja homo-economicusa – konsumenta racjonalnego, podejmującego przemyślane wybory, potrafiącego trafnie przewidywać swoje zachowania. 

nowe 2Adam Polasz i Mateusz Galica: Celem szkolenia jest zapoznanie Uczestników z dostępnymi zabiegami i technikami poprawiającymi atrakcyjność i czytelność raportów i prezentacji, usprawniającymi proces przekazywania informacji i zwiększającymi perswazyjność przekazu. 

 toolkit   Tomasz Dulinicz: Szkolenie będzie poświęcone tematyce tworzenia kwestionariuszy do badań ilościowych. 

 toolkitAnna Mazerant i Adam Polasz: Opowiemy: o niestandardowych i mniej popularnych metodach badawczych, o alternatywnych źródłach informacji, o integracji i kumulacji wiedzy dostępnej w organizacji i poza nią, o umiejętnym prowadzeniu wnioskowania na wyższym poziomie (metaanalizy), o sposobach na wykorzystanie potencjału obecnych narzędzi badawczych i nadaniu im nowych funkcji, o poszerzeniu procesu badawczego o dodatkowe fazy (m.in. pre-research).

nowe 2

Anna Rzeźnik i Bartłomiej Brach: „Nie oddajmy Polski gówniarzom” mobilizował w zeszłym roku na gali Lewiatana Adam Michnik. Czy chcemy, czy nie tę Polskę – życie społeczne, biznes, politykę – kiedyś będziemy musieli im oddać. Musimy się do tego dobrze przygotować. A skoro przygotować to najpierw zrozumieć. 

 nl