Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.

 

O marce 2016 05 19

- kapitał marki

- koncepcja, pomiar, implikacje

- definicja kapitału marki

- wpływ kapitału marki na jej wyniki ekonomiczne

- model kapitału marki Aakera oraz piramida marki Kellera

- model FRED na którym opiera się badanie BAV

- jak dziś praktycznie kapitał marki wycenia rynek zapełniony przez marki własne czy produkty generyczne

- komunikacja która buduje wartość marki.

 

Dr hab. Jacek Kall jest profesorem Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, a jednocześnie stale współpracuje z Soul&Mind Group, oferującą usługi brand design. Jest autorem kilku poczytnych publikacji z zakresu brandingu i komunikacji marketingowej, m.in. Reklama, Silna marka-istota i kreowanie, Zarządzanie portfelem marek, Zarządzanie marką, Strategia reklamowa oraz najnowszej Branding na smartfonach. Prowadził zajęcia na studiach podyplomowych m.in. w SGH, a także na Uniwersytetach w Jenie i Paderborn (Niemcy), a także Bratysławie. W przeszłości juror w kilku festiwalach i konkursach reklamy. Członek Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu.

Michał Kociankowski, studiował filozofię i pedagogikę. W badaniach rynku od 14 lat, najpierw w ARC Rynek i Opinia, a od 1998 do końca 2007 w IQS and QUANT Group. Pracował tam jako samodzielny badacz, późnej szef zespołu badawczego, manager ds. rozwoju, dyrektor obsługi klienta, a przez ostatnie półtora roku jako Research Consulting Director. Na tym stanowisku zajmował się technikami i narzędziami wspierającymi przełożenie wiedzy płynącej z badań na strategie marketingowe i komunikacyjne.

 

Wstęp wolny. Polecamy i zapraszamy!

Data: 19 maja 2016 r., godz. 9.50-13.20
Miejsce: Szkoła Główna Handlowa, Al. Niepodległości 128 (róg Madalińskiego), aula I w gmachu C.

 nl