Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.

 

Już w czwartek odbędzie się pierwsze w nowym sezonie spotkanie z cyklu PRAKTYKA NAUCE - NAUKA PRAKTYCE. Ponownie we współpracy ze Szkołą Główną Handlową. Zachęcamy firmy badawcze do aktywnego transferu swoich doświadczeń do pracowników naukowych i studentów. Podczas najbliższego spotkania Robert Bajek i Piotr Chojnowski opowiedzą o mierzeniu emocji.

PRAKTYKA NAUCE NAUKA PRAKTYCE

Robert Bajek - Account Director w Kantar TNS. Z badaniami rynku związany od 10 lat. Specjalizuje się w badaniach marki i komunikacji oraz w badaniach innowacji. Wcześniej pracownik naukowy w polskich (IGIPZ PAN), międzynarodowych (International Institute for Applied Systems Analysis] i zagranicznych [Disaster Prevention Research Institute – Uniwersytet Kioto, Japonia] instytucjach naukowych.

Piotr Chojnowski - Account Director w Kantar TNS  Z badaniami związany od 1997 roku. Prowadził lub współprowadził ponad  tysiąc projektów badawczych. W TNS od czerwca 2009 roku. Obecnie zarządza 15-osobowym zespołem badawczym. Głównie prowadzi projektu dla największych klientów z sektora telco, nowych technologii  i agd / rtv na polskim rynku. Koordynuje także projekty międzynarodowe. Specjalizuje się w projektach dotyczących B&C (marka i komunikacja), NPD (wprowadzanie nowych produktów i optymalizacja już obecnych na rynku). Członek PTBRiO. 

 nl