Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.

 

2017 01 12

12 stycznia odbędzie się kolejne spotkanie współorganizowane przez PTBRiO i SGH. Michał Gmurek (Brainlab) i Tomasz Soluch (ISA) opowiedzą o możliwościach łączenia różnych technik badawczych jakościowych (etnografia, obserwacje uczestniczące) i ilościowych (ankiety on-line i mobile) z pomiarami pasywnymi (eyetrackingiem, GSRem oraz monitoringiem przepływu i zachowań klientów w zadanych obszarach z wykorzystaniem nadajników BTS, kamer przemysłowych i algorytmów do rozpoznawania scen wizyjnych). 

Michał Gmurek - współwłaściciel i Client Service Director w Brainlab. Ukończył ekonomię na Uniwersytecie Warszawskim, członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Od 14 lat z niesłabnącym entuzjazmem zajmuje się badaniami marketingowymi. Wiedzę i doświadczenie zdobywał zarówno po stronie agencji badawczych (m.in. TNS, PBS), jak i po stronie Klienta. Pracował m.in. dla mBanku, Tesco, PGE, Danone, jak również agencji reklamowych i domów mediowych. Prywatnie pasjonat nowych technologii, gier fabularnych i planszowych, w czasie wolnym uwielbia żeglować (latem) i jeździć na desce (zimą).

Tomasz Soluch - Research Director w ISA – Institute of Sensory Analysis. Absolwent SGGW, z pracą magisterską dotyczącą wpływu kompozycji zapachowych na reakcje psychofizjologiczne człowieka. Ukończył studia podyplomowe realizowane na UW: Badania Rynku i Społeczne. Pierwsze badania okulograficzne wykonał prawie 10 lat temu, w momencie pojawienia się pierwszego mobilnego eye trackingu w Polsce. Prowadzi szkolenia i warsztaty na temat zastosowania eye trackingu w badaniach marketingowych i naukowych. Współorganizator i prelegent Polskiej Konferencji Eye trackingowej. Zrealizowane projekty m.in. dla: Orange, BMW, mBank, Avans, Media Expert, K-Consult, Ceramika Paradyż i wiele innych.

 nl