Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.

 

 

2017 02 16q 01 mniejszy

 

16 lutego 2017 r., Szkoła Główna Handlowa, al. Niepodeległości 128 (róg Madalińskiego), gmach C, aula 1 

Praktyczne aspekty prowadzenia badań jakościowych online za pomocą dedykowanych społeczności badawczych (MROC).

Agenda:
• możliwości technologiczne,
• aplikowalność w różnych problemach biznesowych,
• sposoby analiz zebranych zdanych,
• metody rekrutacji i wynagradzania członków społeczności,
• case studies

Piotr Idzik, Managing Director w MASMI Poland
Od ponad 10 lat profesjonalny badacz rynku. W MASMI od roku 2009, od 5 lat w roli kierującego polskim biurem. Poprzednie doświadczenia zbierał w Polsce (TNS OBOP) i zagranicą (GfK Ukraine). Zrealizował dziesiątki badań w kraju i regionie CEE.
Członek Polskiego Towarzystwa Rynku i Opinii i ESOMAR. Ukończył studia wyższe w obszarach socjologii, marketingu i zarządzania oraz stosunków międzynarodowych.
Za cel zawodowy stawia sobie uprzyjemnianie badań trzem głównym zaangażowanym grupom: klientom, respondentom i badaczom. Z chęcią łączy badania offline z nowoczesnymi metodami badawczymi.
Prywatnie uwielbia czytać (na Kindle), oglądać filmy (w kinie), słuchać muzyki (na żywo, analogowo i cyfrowo) i spędzać czas z rodziną (tylko w realu). Ze sportów preferuje oglądać piłkę nożną (na stadionie i w tv) oraz grać w squasha (na Deskach).

 nl