Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.

 

2017 04 20 medium

Przyjdź i dowiedz się na przykładzie systemu reklamowego Facebooka oraz narzędzi Google jakimi danymi dysponują reklamodawcy. W czasie spotkania odpowiemy na takie pytania jak: czy opierając się na danych z Facebooka/Google można zrezygnować z tradycyjnych badań rynku? Czy dane z systemów analityki internetowej są trafne? W jakim sposób można łączyć dane digitalowe z badaniami rynku? W jakich przypadkach firmy nigdy nie będą w stanie się obejść bez wsparcia agencji badawczych?


Przemysław Rosa, Paid Social Manager w SalesTube. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej. Na co dzień zarządza kilkunastoosobowym zespołem specjalistów prowadzących kampanie w mediach społecznościowych. Dzięki bezpośredniej współpracy z Facebookiem posiada najbardziej aktualną wiedzę na temat badań rynku dostępnych na Facebooku. Jedna z nielicznych osób w Polsce łącząca wiedzę na temat digital marketingu i badań rynku (dzięki ponad 5 letniemu doświadczenie w największych agencjach badawczych: TNS Polska, GfK Polonia). Autor bloga PaidSocial.pl na temat zakupu mediów w social media.

Spotkanie odbędzie się 20 kwietnia 2017 r. w Szkole Głównej Handlowej: gmach C aula I, przy Al. Niepodległości 128 (róg Madalińskiego) w godz. 9.50-13.20.

Wstęp wolny. Zapraszamy! 

 nl