Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.

 

2017 05 18 small

Firmy osiągają przewagę konkurencyjną m.in. dzięki tworzeniu personalizowanej komunikacji oraz dzięki budowaniu pozytywnych doświadczeń klienta. Kluczem do osiągnięcia sukcesu w obu obszarach jest dogłębne zrozumienie klientów (lub potencjalnych klientów), jak również umiejętność aplikacji tej wiedzy w praktyce. Ciekawym i skutecznym narzędziem, pomocnym w osiągnięciu tego celu, są persony. 

Podczas prezentacji słuchaczom zostanie przybliżony obszar tworzenia person i ich wykorzystania, a w szczególności:

  • Czym jest persona, a czym nie jest?
  • Zastosowanie praktyczne – kiedy tworzyć persony?
  • Do czego służy persona?  W jaki sposób można ją wykorzystać? Jakie cele pozwoli nam osiągnąć? 
  • Jak stworzyć personę? – metodyka i źródła danych (m.in. badania konsumenckie, monitoring zachowań online, analityka mediów społecznościowych, dane sprzedażowe i inne)
  • Co zrobić, jeśli brakuje danych i budżetu?
  • Dobre i złe praktyki

Prezentacja wsparta będzie studium przypadku. 

Anna Kuberacka - dr Nauk o Zarządzaniu, Consumer Insight Manager na Europę Centralną w Oriflame Polska. Absolwentka SGH oraz Studiów Podyplomowych: Marketing Internetowy (SGH) i Psychologia Zachowań Rynkowych (UW, Wydział Psychologii). Ma 17 letnie doświadczenie w projektowaniu, organizowaniu i prowadzeniu badań jakościowych i ilościowych.  Obecnie, w Oriflame Polska, zajmuje się poszukiwaniem insightów konsumenckich oraz bierze udział w projektach związanych z transformacją cyfrową.

Spotkanie odbędzie się 18 maja 2017 r. w Szkole Głównej Handlowej: gmach C aula I, przy Al. Niepodległości 128 (róg Madalińskiego) w godz. 9.50-13.20.

Wstęp wolny. Zapraszamy! 

 nl