Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.

 

2017 03 23 01

Ludzie nie robią tego co mówią, nie mówią tego co myślą i nie myślą tego co czują.

Niewłaściwe pytania zadane w niewłaściwy sposób niewłaściwym ludziom potrafią zwieść na manowce. Rzecz o pułapkach badawczych i ich konsekwencjach z punktu widzenia twórców reklamy.

 

Anna Maria Sowińska
Ma ponad 20-letnie doświadczenie w reklamie – w działach client service agencji Publicis i Leo Burnett, od 2008 szefowa strategii Mather Communications, a Od 2012 – Ogilvy Brand Consulting. Opracowywała strategie dla marek z wielu kategorii , wielokrotnie nagradzanych nagrodą Effie. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii komunikacji oraz długofalowym zarządzaniu marką. Posiada duże doświadczenie w projektach dotyczących repozycjonowania oraz opracowywania zintegrowanych platform komunikacyjnych łączących działania ATL, BTL, digital, PR, etc. (np. Bank Millennium, PKN Orlen, Unilever).

Elżbieta Twardowska
Ma 18-letnie doświadczenie w reklamie. Od 2010 roku kieruje zespołem strategicznym w Ogilvy & Mather. Opracowywała strategie dla marek z wielu kategorii m.in. pracowała przy kampanii wprowadzającej na rynek nju mobile, Liberty Direct czy Kropla Beskidu. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii komunikacji oraz długofalowym zarządzaniu marką. Posiada duże doświadczenie w projektach dotyczących repozycjonowania oraz opracowywania zintegrowanych platform komunikacyjnych łączących działania ATL, BTL, digital, PR, etc. (np. Żywiec, platforma n, Link 4 czy Saturn).

 

Spotkanie odbędzie się 23 marca 2017 r. w Szkole Głównej Handlowej: gmach C aula I, przy Al. Niepodległości 128 (róg Madalińskiego) w godz. 9.50-13.20.

Wstęp wolny. Zapraszamy! 

 nl