fbpx
 
Avatar

Cezary Dziugieł

4P Research Mix

Key Account Director

Skontaktuj się ze mną
Socjolog; w 1996 uzyskał tytuł magistra socjologii na Uniwersytecie Warszawskim; specjalizował się w ilościowych metodach badań socjologicznych (badania marketingowe, badania społeczne). W branży badawczej pracuje od 1993 roku; w latach 1993 – 2002 Project Manager w firmie Demoskop, następnie Ipsos-Demoskop. Od 2002 Key Account Manager i Kierownik Zespołu Badawczego w Ipsos-Demoskop.
Od 2003 roku Key Account Manager i Kierownik Zespołu Badawczego w 4P Research Mix. Zespół którym kieruje specjalizuje się w ilościowych technikach badań kanałów dystrybucji i badaniach mystery shopping oraz satysfakcji klientów.
Kierował kilkoma dużymi projektami społecznymi finansowanymi z EFES. Jest autorem licznych publikacji o tematyce społecznej z zakresu szkolnictwa i rynku pracy w Polsce.

Specjalizuję się w

branżach:


Administracja / sektor publiczny
AGD i RTV
Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Banki
FMCG

Komunalne
Sieci handlowe
Ubezpieczenia

obszarach biznesowych:


Ewaluacja

Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Prognozowanie i modelowanie
Reklama (post-, pre-testy)
Retail (sprzedaż, dystrybucja)
Sondaże i opinia publiczna
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


CAPI
CATI
CAWI
CL central location
IDI realizowane on-line
Internetowe metodą emisji ankiet (RTS)
OOH (badania reklamy zewnętrznej)
PAPI
Semiotyka