Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/virtualki/21072/kongresbadaczy/2017/modules/mod_bootstrapnav/helper.php on line 75

Czwartek, godz. 10.00, sesja plenarna, Congres Hall

Wyprawa do Źródeł Wiedzy, czyli czego dowiedzieliśmy się z badania o badaniach.

Krótki opis idei wystąpienia:

Źródła Wiedzy to pierwszy w Polsce kompleksowy, niekomercyjny projekt badawczy pod auspicjami PTBRiO i OFBOR, mający na celu poznanie źródeł wiedzy, na podstawie których podejmowane są decyzje konsumenckie, obywatelskie i biznesowe.

Zaprezentujemy Państwu wyniki badania przeprowadzonego na próbie firm oraz na reprezentatywnej próbie Polaków.

Odpowiemy na pytania o miejsce badań wśród innych źródeł wiedzy wykorzystywanych do podejmowania decyzji biznesowych w przedsiębiorstwach. Gdzie nasza pozycja jest znacząca i w jaki sposób o nią dbać? A gdzie praktycznie jej nie ma i w jaki sposób to zmienić?

Dowiedzą się Państwo również jaką rolę w życiu Polaków pełnią wyniki badań rynku i opinii. A także jaką odpowiedzialność nakłada to na nas badaczy.
Anna
Karczmarczuk


Członek zarządu
OFBOR

Prezes Ipsos w Polsce. Urodzona w 1973 roku, absolwentka Instytutu Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim. z branżą badawczą związana od 1993 roku, zdobywała doświadczenie zarówno po stronie agencji badawczej (CASE, TNS OBOP, TNS Polska), jak i po stronie Klienta (PTC Era). Najbliższe jej zawodowemu sercu jest badawcze wsparcie dla rozwoju marek. Należy do PTBRiO i ESOMARu. Miłośniczka koni, w wolnym czasie towarzysząca dorastającej córce w wyczynowym uprawianiu jeździectwa.

140polasz Adam
Polasz


Członek zarządu
PTBRiO

Adam Polasz, dyrektor badań i analiz w O11E. Od kilkunastu lat zajmuje się badaniami marketingowymi, kiedyś po stronie klienta (w Kompanii Piwowarskiej, T-Mobile), obecnie dyrektor badań i analiz w pracowni strategicznej O11E [ONE ELEVEN], gdzie odpowiada za interdyscyplinarne badania i analizy na użytek tworzonych strategii dla marek. Zawodowo interesuje się niestandardowymi metodami badawczymi i alternatywnymi źródłami wiedzy o rynku i konsumentach oraz technikami wizualizacji danych. Po pracy domorosły stolarz i cieśla.