#doświadczenie konsumenta, #5 zmysłów, #brand experience, #brief zapachowy, #brief kompozytorski #emocje, #human power, #fusion

JAK PACHNIE CHARYZMA? JAK BRZMI CZEKOLADA? W jaki sposób wykorzystać więcej niż jeden zmysł w budowaniu doświadczenia konsumenta z marką.

SESJA  WYZWANIA MARKETINGU,
czwartek 24.X, godz. 15.10, sale D+E+F

Najważniejsza myśl prezentacji

Konsumenci, czyli ludzie doświadczają świata, a więc i marek poprzez 5 zmysłów. Dlaczego tak niewiele brandów decyduje się wykorzystać więcej niż jeden zmysł do budowania relacji z klientami? Wszyscy to wiemy, ale niewielu to robi - chcemy to zmieniać, korzystać z cudownych możliwości technologii i potęgi wyobraźni. Human Power to też nasze hasło!

Opis

Emocje rządzą światem, a więc i wyborami konsumentów. To prawda stara jak marketing, tyle, że do dyspozycji mamy teraz o wiele więcej kanałów i możliwości kontaktu i interakcji. Dzięki technologii sky is the limit dla ludzkiej wyobraźni. Podzielimy się doświadczeniami z pracy nad ciekawymi przypadkami briefów zapachowego i dźwiękowego, które miały za zadanie udrożnić niecodzienne kanały komunikacji z potencjalnym odbiorcą. Wzrok jest najsilniejszym zmysłem, dlatego praca z obrazem i słowem jest normą dla marketerów i agencji, ale co może dać wzmocnienie słowa zapachem lub/i dźwiękiem? Zapraszamy na wspólne wystąpienie dwóch osób z różnymi kompetencjami wykorzystywanymi w tym samym celu budowania marek - jednej, która pracuje ze słowem, obrazem, a także zapachem oraz drugiej, która poza obrazem oddaje się przede wszystkim muzyce.

W jaki sposób prezentacja odnosi się do kwestii skutecznego i odpowiedzialnego wspierania decyzji wiedzą o rynku i człowieku?

Efekty biznesowe - powstałe rozwiązania, produkty i komunikacja. Trendy światowe w komunikacji i budowaniu relacji marka-konsument.

Źródła, materiały, dane:

  • case wybranych marek z branży spożywczej i kosmetycznej - materiały własne
  • case wybranych marek ze świata
  • dane dostępne w Internecie na temat trendów w komunikacji
  • dane dostępne w Internecie na temat emocji w komunikacji marki
  • materiały domu zapachowego DROM Worldwide

Ewa
GALICA

Strategic Consultant & Partner
&SONS Strategic Consultants

Od 17 lat strateg z zamiłowania i zawodu. Przez ponad dekadę związana z agencją reklamową PZL, gdzie w latach 2009-2013 była Dyrektorem

Strategii, wcześniej w firmie konsultingu strategicznego Stratosfera i agencji reklamowej D’Arcy, a także firmie badawczej TNS. Jurorka konkursu efektywności reklam Effie.

Współpracowała przy wprowadzaniu na rynek nowych marek min.: Alior Bank, Serenada i Old Poland (Spomlek), Dog in The Fog, Makarą (Nestle) oraz przy budowaniu marek z różnych kategorii, min.: Żywiec, Żubr, Tatra, Dębowe Mocne, Masmix, Santander, Mastercard, PZU i wielu innych.

Wierzy w połączenie w strategii podejścia miękkiego z twardym, czyli strategii biznesowej i kreatywnej. Liczb i emocji. Celów i obrazów. Doświadczania poprzez zmysły. Bo jak mawiał najtwardszy strateg w historii - Napoleon Bonaparte - „światem rządzi wyobraźnia”. Prywatnie wielbicielka reklam z wyobraźnią i tańca flamenco.

Michał
KRAJEWSKI

Head of Music
Cord Worldwide

W branży komunikacyjnej od 13 lat, producent dźwiękowy i filmowy, od 2015 roku nieustannie związany z muzyką - prywatnie i zawodowo. Prowadził projekty dla polskich i międzynarodowych marek - zarówno klientów bezpośrednio jak i największych agencji. Zawodowo związany był z Scholz & Friends Warszawa, Grey Poland, JWT. Od 2015 prowadzi polski oddział agencji muzycznej CORD Worldwide, gdzie odpowiada za strategię i kreatywną realizację dźwiękową oraz produkcję muzyczną.