JAK PACHNIE CHARYZMA? JAK BRZMI CZEKOLADA? W jaki sposób wykorzystać więcej niż jeden zmysł w budowaniu doświadczenia konsumenta z marką.
czwartek 24.X, godz. 15.10, sale D+E+F
Najważniejsza myśl prezentacji
Konsumenci, czyli ludzie doświadczają świata, a więc i marek poprzez 5 zmysłów. Dlaczego tak niewiele brandów decyduje się wykorzystać więcej niż jeden zmysł do budowania relacji z klientami? Wszyscy to wiemy, ale niewielu to robi - chcemy to zmieniać, korzystać z cudownych możliwości technologii i potęgi wyobraźni. Human Power to też nasze hasło!
Opis
Emocje rządzą światem, a więc i wyborami konsumentów. To prawda stara jak marketing, tyle, że do dyspozycji mamy teraz o wiele więcej kanałów i możliwości kontaktu i interakcji. Dzięki technologii sky is the limit dla ludzkiej wyobraźni. Podzielimy się doświadczeniami z pracy nad ciekawymi przypadkami briefów zapachowego i dźwiękowego, które miały za zadanie udrożnić niecodzienne kanały komunikacji z potencjalnym odbiorcą. Wzrok jest najsilniejszym zmysłem, dlatego praca z obrazem i słowem jest normą dla marketerów i agencji, ale co może dać wzmocnienie słowa zapachem lub/i dźwiękiem? Zapraszamy na wspólne wystąpienie dwóch osób z różnymi kompetencjami wykorzystywanymi w tym samym celu budowania marek - jednej, która pracuje ze słowem, obrazem, a także zapachem oraz drugiej, która poza obrazem oddaje się przede wszystkim muzyce.
W jaki sposób prezentacja odnosi się do kwestii skutecznego i odpowiedzialnego wspierania decyzji wiedzą o rynku i człowieku?
Efekty biznesowe - powstałe rozwiązania, produkty i komunikacja. Trendy światowe w komunikacji i budowaniu relacji marka-konsument.
Źródła, materiały, dane:
- case wybranych marek z branży spożywczej i kosmetycznej - materiały własne
- case wybranych marek ze świata
- dane dostępne w Internecie na temat trendów w komunikacji
- dane dostępne w Internecie na temat emocji w komunikacji marki
- materiały domu zapachowego DROM Worldwide
Ewa
GALICA
Strategic Consultant & Partner
&SONS Strategic Consultants
Strategii, wcześniej w firmie konsultingu strategicznego Stratosfera i agencji reklamowej D’Arcy, a także firmie badawczej TNS. Jurorka konkursu efektywności reklam Effie.
Współpracowała przy wprowadzaniu na rynek nowych marek min.: Alior Bank, Serenada i Old Poland (Spomlek), Dog in The Fog, Makarą (Nestle) oraz przy budowaniu marek z różnych kategorii, min.: Żywiec, Żubr, Tatra, Dębowe Mocne, Masmix, Santander, Mastercard, PZU i wielu innych.
Wierzy w połączenie w strategii podejścia miękkiego z twardym, czyli strategii biznesowej i kreatywnej. Liczb i emocji. Celów i obrazów. Doświadczania poprzez zmysły. Bo jak mawiał najtwardszy strateg w historii - Napoleon Bonaparte - „światem rządzi wyobraźnia”. Prywatnie wielbicielka reklam z wyobraźnią i tańca flamenco.
Michał
KRAJEWSKI
Head of Music
Cord Worldwide