Newsletter PTBRiO nr 113

XV Kongres Badaczy / Zmiana

"Gdyby człowiek wciąż nie myślał o jutrze, to dziś nie byłoby takie zasrane" - napisał przed laty Andrzej Stasiuk. Tymczasem świat doprowadził nas do takiego punktu, w którym coraz mniej czasu i miejsca na zastanawianie się nad jutrem. Bo dziś tyle się dzieje.

Dziś zmienia się wszystko. Technologie. Definicje światopoglądów. Granice państw. Język. Zasady gry na rynku. Marki. Ludzie. I my, badacze.

Aż 112 pomysłów na to, jak opisać zmieniający się świat i jak wobec tego  świata mają zachować się badacze, wpłynęło jako zgłoszenia na tegoroczny, XV Kongres Badaczy. Wszyscy członkowie Rady Programowej zgodzili się, że wysoki poziom zgłoszonych prelekcji naprawdę utrudniał wybór tych najlepszych. Dziś wreszcie mamy program naszego Kongresu.

Myślę, że w październiku każdy głodny wiedzy o rynku i konsumencie, każdy miłośnik badań i każdy fan ich zastosowania w biznesie, znajdzie coś dla siebie. Dzięki równoległym sesjom będzie można podążyć tropem zmieniającego się człowieka, wybrać ścieżkę nowych, zmieniających się metod i technik badawczych, czy wreszcie zanurzyć się w nurcie marek i biznesu. A na deser sesja o urodzonych badaczach w czasie zmiany i odrobina futurologii.

Zapraszam Państwa na XV Kongres Badaczy!

Mateusz Galica
przewodniczący Rady Programowej XV Kongresu Badaczy


XV Kongres Badaczy
Znamy już program XV Kongresu Badaczy. Zapraszamy do zapoznania się z nim klikając tutaj


K14 - Konsument 2014

18 czerwca 2014 r. w miasteczku Orange odbyło się seminarium K14, które zgromadziło ponad 140 osób zainteresowanych nurtami rzeczywistości konsumenckiej. Na stronie internetowej wydarzenia dostępne są już materiały w formie elektronicznej do pobrania, a my zapraszamy także do obejrzenia zdjęć tutaj


Rocznik PTBRiO 2014/2015

Rozpoczęły się pierwsze prace nad rocznikiem PTBRiO. Zapraszamy Państwa do zapoznania się z ofertą reklam w Roczniku oraz ofertą reklam w wyszukiwarce badaniamarketingowe.mobi dostępnymi tutaj


Zbadaj.to extra - projekt Y+10

Projekt Y+10 rozwija skrzydła. Celem postawionym przed finalistami zbadaj.to jest pokazanie portretu ludzi z pokolenia Y za 10 lat. Finaliści projektu, sami należący do tego pokolenia, postanowili poprosić swoich rówieśników o napisanie listu do siebie samego starszego o dekadę. Inicjatywa w ciągu kilku dni osiągnęła ponad 1000 lajków na Facebooku. Fanpage dostępny jest pod adresem: www.facebook.com/yplusdziesiec i umieszczane są na nim zdjęcia ludzi, z krótkim listem - przesłaniem do siebie w przyszłości. O projekcie piszą już media F5, Foch.pl i natemat.pl.


Wizerunek Branży Badawczej 2013

Zapraszamy do pobrania raportu Wizerunek Branży Badawczej 2013 tutaj


Badanie Badaczy

Zapraszamy do pobrania raportu z Badania Badaczy 2013 klikając tutaj


badaniamarketingowe.mobi
Zapraszamy do korzystania z mobilnej wyszukiwarki. Poprzez smartphone'a możecie korzystać z:
Wyszukiwarki Ekspertów Badawczych
Wyszukiwarki Agencji Badawczych
Tabel Rankingowych
zawierających dane z corocznego badania realizowanego wspólnie z ESOMAR-em
Zapraszamy pod adres badaniamarketingowe.mobi


Rocznik PTBRiO 2013/2014

Zapraszamy do lektury najbardziej poczytnego na rynku wydawnictwa branżowego. Rocznik PTBRiO dostępny jest w wersji do pobrania pdf oraz w wersji papierowej. Jeśli chcesz bezpłatnie otrzymać Rocznik PTBRiO złóż zamówienie tutaj




Partner Technologiczny
Partnerem Technologicznym PTBRiO jest serwis Ankietka.pl

Zostań współtwórcą newslettera PTBRiO
Newsletter PTBRiO to inicjatywa tworzona z udziałem członków towarzystwa. Czekamy na artykuły, ciekawe raporty badań i Wasze propozycje. Napiszcie o czym chcielibyście przeczytać w naszym newsletterze? Nasz adres: sekretariat@ptbrio.pl

Zostań recenzentem książek branżowych
Szanowni Państwo, wszystkich, którzy chcą podzielić się z czytelnikami newslettera PTBRiO swoimi opiniami na temat ekscytujących lektur, które mogą zainteresować nas jako badaczy zachęcam do współpracy. Napisz do nas na adres sekretariat@ptbrio.pl
Robert Zydel.

Zapraszamy do zapoznania się z dotychczasowymi recenzjami tutaj



"Psychologia konsumenta"
Książka Katarzyny Stasiuk i Dominiki Maison
 

Zrównoważona konsumpcja a strategie marketingowe przedsiębiorstw
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu wraz z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu. 28 listopada 2014 r. więcej informacji tutaj .
 

Nowy kierunek studiów licencjackich na SWPS: Reklama.
Więcej informacji tutaj
 



Komunikat z zebrania Zarządu PTBRiO
w dniu 2 czerwca 2014 r. .

Nowi członkowie
Do grona członków PTBRiO zostali przyjęci: Jowita Radzińska, Ewa Śmiechowska i Ewa Kubica. Więcej .
 



Szkoła Badań Rynku

Trwa nabór do VIII edycji Szkoły Badań Rynku. Zapraszamy do zapoznania atrakcyjnym systemem zniżek na cykl zajęć. Szczegóły znajdziecie Państwo tutaj





Stanowisko: Badacz w sekcji Tajny Klient
Nazwa firmy: PBS Sp. z o.o.
Więcej

 


Andrzej Leder, "Prześniona Rewolucja"


Recenzja Tomasza Jędrkiewicza (T-Mobile Polska)

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa
tel. 22 648 44 92, fax 22 649 97 75, e-mail: sekretariat@ptbrio.pl; www.ptbrio.pl