CONSUMER INTELLIGENCE
Rosnąca liczba źródeł informacji o postawach konsumenckich oraz zjawiskach rynkowo-społecznych to naturalne otoczenie, w jakim pracują badacze. Wyniki klasycznych badań ilościowych i jakościowych od wielu lat wzbogacamy pomiarami biometrycznymi, analizami semiotycznymi czy badaniami etnograficznymi. Analizujemy duże zbiory danych transakcyjnych czy zachowania konsumentów w Internecie. Przez 25 lat funkcjonowania naszej branży zbudowaliśmy imponujący, multidyscyplinarny aparat poznawczy, który każdego dnia dostarcza ogromu wiedzy na temat wyborów dokonywanych przy sklepowych półkach czy przed ekranami monitorów. Rekomendacje, które przekazujemy naszym klientom nie powstałyby jednak bez kluczowej w naszym zawodzie umiejętności interpretacji informacji. Umiejętność sprawnego przetworzenia strumienia bitów danych płynących z wielu źródeł jest dziś kluczową kompetencją badaczy i agencji badawczych. To my kumulujemy i rozwijajmy wiedzę o konsumpcji i konsumentach; śledzimy, rozumiemy iprzewidujemy zjawiska w tym obszarze; monitorujemy przemiany życia codziennego w Polsce i na świecie. Są to kompetencje trudne do przecenienia w sytuacji, gdy - przy pozorach nadmiaru informacji - rosną potrzeby jej usystematyzowania, a przede wszystkim - interpretacji.
Dziś, po 25 latach funkcjonowania badań rynkowych w Polsce definiujemy wiązkę tych kompetencji jako consumer intelligence - rozumienie szerokiego kontekstu uchwyconych w badaniach zachowań, preferencji, stylów życia różnych kategorii konsumentów. A także - zdolność dostarczania klientom wiedzy płynącej z realizowanych badań, ale także doświadczeń badacza, w sposób który pozwala podejmować trafne decyzje w biznesie.
XVI Kongres Badaczy Rynku i Opinii chcemy poświęcić pokazaniu nowego wymiaru naszych, budowanych przez lata kompetencji. Zapraszamy do świata consumer intelligence! Pokażmy światu, że umiemy to robić najlepiej!
Więcej informacji na www.kongresbadaczy.pl
| |