Newsletter PTBRiO nr 135

Dziękujemy i prosimy o więcej!

Od 15 czerwca mamy nowy zarząd Towarzystwa. W imieniu Kasi, Agnieszki, Michałów, Adama i swoim chcę podziękować za Wasze zaufanie i zielone światło dla naszych pomysłów. To honor, ale i zobowiązanie.

Teraz do roboty. Znając potencjał tej największej i najsprawniej działającej organizacji badaczy w naszej części Europy, wiemy że możemy zrobić wiele, byśmy w naszym zawodzie Ciekawego Świata Poszukiwacza Rozwiązań czuli się lepiej, pewniej i mogli bardziej korzystać ze swojego wsparcia - zarówno merytorycznie, jak i towarzysko. Mamy też odpowiednią siłę, by zarażać naszym myśleniem i podejściem profesje pokrewne - strategów, marketerów, analityków danych w mediach i e-commerce. Ale... nie zrobimy tego sami. Potrzebujemy Was, Waszych pomysłów, Waszych inspiracji. Cała nasza szóstka z zarządu jest teraz do Waszej dyspozycji. Wiele naszych sukcesów - jak choćby zbadaj.to, Raport Idealny, szkolenia PTBRiO, czy "K" (ostatnio K16) - to właśnie efekt zaangażowania się zapaleńców spoza zarządu (choć często zdarzało się, że w końcu chcąc nie chcąc w tym zarządzie lądowali:)...). W ten sposób narodziły się także nowe relacje towarzyskie, bez których trudno teraz wyobrazić sobie świat...

Dziękujemy za Wasz wybór i prosimy o więcej. A teraz... dobrych wakacji!

Mateusz Galica
prezes PTBRiO



Kongres Badaczy

Znamy już program tegorocznego Kongresu! Zapraszamy do zapoznania się z nim na www.kongresbadaczy.pl . Kongres odbędzie się 13 i 14 października. Więcej


Szkoła Consumer Intelligence

Zapraszamy do zapoznania się z nowym programem i sylwetkami trenerów na dedykowanej stronie internetowej. Tegoroczna odsłona Szkoły rozpoczynie się w listopadzie, a zakończy w styczniu. Więcej


K16 - największy w Polsce projekt trendwatchingowy

Seminarium już za nami, a na stronie internetowej wydarzenia dostępne są obszerne materiały merytoryczne. Chętni mogą także wziąć udział w jednym z dedykowanych formatów: prezentacji, warsztacie inspiracyjnym lub warsztacie dedykowanym. Zapraszamy! Więcej



Zbadaj.to

29 czerwca w Rybienku zakończyły się trzydniowe warsztaty badawcze dla finalistów zbadaj.to. Pięciu najlepszych uczestników, weźmie udział w Kongresie Badaczy oraz otrzyma płatne staże w agencjach badawczych. Firmami oferującymi staże są 4P Research Mix, ABR Sesta, AMPS, BeeLine, GfK, Ipsos, IQS, MASMI Poland, Millward Brown, TNS, Totalizator Sportowy LOTTO. Partnerem Merytorycznym konkursu jest Interia.
Więcej


Rocznik badania marketingowe 2016/2017

Zamów bezpłatnie najnowszy numer Rocznika tutaj




Zgłoś swój projekt
Jeśli masz pomysł lub projekt, który moglibyśmy tworzyć razem, wypełnij formularz dostępny tutaj zyskaj patronat PTBRiO!

Zostań współtwórcą newslettera PTBRiO
Newsletter PTBRiO to inicjatywa tworzona z udziałem członków Towarzystwa. Czekamy na artykuły, ciekawe raporty badań i Wasze propozycje. Napiszcie o czym chcielibyście przeczytać w naszym newsletterze? Nasz adres: sekretariat@ptbrio.pl

Zostań recenzentem książek branżowych
Szanowni Państwo, wszystkich, którzy chcą podzielić się z czytelnikami newslettera PTBRiO swoimi opiniami na temat ekscytujących lektur, które mogą zainteresować nas jako badaczy zachęcam do współpracy. Napisz do nas na adres sekretariat@ptbrio.pl
Barbara Frątczak-Rudnicka

Zapraszamy do zapoznania się z dotychczasowymi recenzjami tutaj



BIQdata
serwis "Gazety Wyborczej" z dziennikarstwem danych. Więcej informacji na stronie biqdata.pl



Nowe władze PTBRiO
Podczas Walnego Zebrania Członków PTBRiO w dniu 15 czerwca wybrano Mateusza Galicę na Prezesa PTBRiO. Oprócz niego w skład Zarządu weszli: Katarzyna Gawlik, Agnieszka Łebkowska, Michał Kociankowski, Michał Lutostański i Adam Polasz. Komisję Rewizyjną XII kadencji tworzą: Agata Grabowska, Iza Rudak i Krzysztof Kamil Jurków. W skład Sądu Koleżeńskiego wchodzą: Piotr Gąsienica-Daniel, Tomasz Jędrkiewicz i Dorota Pawelec.
 

Nowi członkowie
Do grona członków PTBRiO dołączył: Michał Motyl Gratulujemy!
 



Stanowisko: Market Research Team Manager
Nazwa firmy: IMS Health
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty

Stanowisko: Płatne praktyki w zakresie badań marketingowych online (w zespole Data Analytics)
Nazwa firmy: PwC
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty

Stanowisko: Market Research Business Analyst
Nazwa firmy: UBS
Miejsce pracy: Kraków
Szczegóły oferty

Stanowisko: Senior Research Executive
Nazwa firmy: UBS
Miejsce pracy: Kraków
Szczegóły oferty

 



Szkoła Consumer Intelligence
Zapraszamy do zapoznania się z nowym programem i udziału w X edycji Szkoły! Więcej
 

Warsztat K16
Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą dedykowanych formatów szkoleniowych dla firm. Przygotowaliśmy dla Państwa prezentację, warsztat inspiracyjny lub dedykowany warsztat trendwatchingowy. Więcej

 

Consumer Intelligence Mentoring
Zapraszamy do zapoznania się z indywidualnym programem szkoleniowym PTBRiO Więcej

 

Szkolenia

Zapraszamy do zapoznania się z listą szkoleń tutaj i skorzystania ze zniżek z tytułu wcześniejszego zgłoszenia.

Projektowanie procesów - czyli jak zamienić badania w consulting.
Cykl 5 szkoleń od 16 września do 1 grudnia 2016 r.,  
Prowadzi: Andrzej Kasiński
Dowiedz się jak rozszerzyć projekt badawczy o usługę consultingową przy użyciu typowo badawczych narzędzi.
Więcej

Byliśmy młodzi, o coś nam chodziło. Pokolenia Y i Z w badaniach. 
Termin: 07.10.2016 r.
Trenerzy: Bartłomiej Brach i Anna Rzeźnik
Więcej

Zerwijmy z badawczą rutyną - o niekanonicznych i świeżych podejściach do badań
Termin: 24-25.11.2016 r.
Trenerzy: Anna Mazerant i Adam Polasz
Więcej


Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa
tel. 22 648 44 92, e-mail: sekretariat@ptbrio.pl; www.ptbrio.pl