Newsletter PTBRiO nr 143

Data Driven Decisions

W maju pierwszy w historii szczyt, na którym spotkają się dostawcy informacji marketingowej oraz decydenci w biznesie. Dla decydentów to okazja przeglądu optymalnych źródeł wiedzy, dla dostawców danych - możliwość nakreślenia swoich przewag konkurencyjnych oraz zrozumienia procesu podejmowania decyzji w organizacjach. Dla badaczy - unikalna możliwość potwierdzenia naszych kwalifikacji i przydatności u klientów.

  • 5 kluczowych obszarów decyzyjnych,
  • przypadki co najmniej 20 marek,
  • warsztat o skutecznym aktywowaniu informacji,
  • wieczorna impreza, na której będzie można się lepiej poznać,
  • praktyczny przewodnik stworzony w oparciu o przebieg konferencji,
  • 100% przydatności w pracy.

Już 25 maja z Warszawy wyruszy specjalny wagon Data Driven Decisions, który zawiezie nas do Łodzi. Tam, w klimatycznym, pofabrycznym hotelu Andel's dwudniowy festiwal zastosowania źródeł wiedzy w biznesie. Zapraszam w imieniu PTBRiO oraz naszych partnerów: Harvard Business Review oraz OFBOR. Do zobaczenia w Łodzi!

www.datadrivendecisions.pl



Mateusz Galica
PTBRiO


Cyber7.0 - znamy program!

Już w najbliższy czwartek, 6 kwietnia, spotykamy się w CNK na największym wydarzeniu cyberbadawczym w Polsce. Do zobaczenia! Więcej


Data Driven Decisions

Zapraszamy do udziału w kolejnej ekscytującej ekspedycji badawczej! 25 i 26 maja wyruszamy do Łodzi, miasta styku kultur, aby po raz pierwszy w Polsce połączyć wszystkie źródła nowoczesnej informacji marketingowej w spójną całość. Więcej informacji


Zbadaj.to

To już ostatni dzień pierwszego etapu zbadaj.to, Programu Mentorskiego PTBRiO i OFBOR skierowanego do młodych osób ciekawych świata. Partnerem Merytorycznym zbadaj.to jest PLAY. Więcej na zbadaj.to.


Rocznik badania marketingowe 2016/2017

Zamów bezpłatnie ostatni numer Rocznika tutaj




Zgłoś swój projekt
Jeśli masz pomysł lub projekt, który moglibyśmy tworzyć razem, wypełnij formularz dostępny tutaj zyskaj patronat PTBRiO!

Zostań współtwórcą newslettera PTBRiO
Newsletter PTBRiO to inicjatywa tworzona z udziałem członków Towarzystwa. Czekamy na artykuły, ciekawe raporty badań i Wasze propozycje. Napiszcie o czym chcielibyście przeczytać w naszym newsletterze? Nasz adres: sekretariat@ptbrio.pl

Zostań recenzentem książek branżowych
Szanowni Państwo, wszystkich, którzy chcą podzielić się z czytelnikami newslettera PTBRiO swoimi opiniami na temat ekscytujących lektur, które mogą zainteresować nas jako badaczy zachęcam do współpracy. Napisz do nas na adres sekretariat@ptbrio.pl
Barbara Frątczak-Rudnicka

Zapraszamy do zapoznania się z dotychczasowymi recenzjami tutaj



Badania i rozwój w biznesie
studia I stopnia na Uniwersytecie SWPS. Więcej informacji tutaj.
 

BIQdata
serwis "Gazety Wyborczej" z dziennikarstwem danych. Więcej informacji na stronie biqdata.pl



Nowi członkowie
Do grona członków PTBRiO dołączyli: Jonasz Buksztynowicz, Anna Rodak-Wilińska i Tomasz Woźniczka. Gratulujemy. Więcej

Potrzebna pomoc
Wspieramy akcję pomocy Kasi Rejzner w zbiórce funduszy na długotrwałe leczenie. Pomóż i Ty! Więcej
 



Stanowisko: Specjalista w zespole badań
Nazwa firmy: Bank Millennium
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty

Stanowisko: Junior Project Manager
Nazwa firmy: Norstat Polska
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty

Stanowisko: Internship in Best Employers Study Team
Nazwa firmy: Aon Hewitt
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty

Stanowisko: Research Projects Manager with specialization Employee Engagement Survey
Nazwa firmy: Aon Hewitt
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty

Stanowisko: różne stanowiska (zespół badawczy, realizacja, data processing/IT)
Nazwa firmy: ARC Rynek i Opinia
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty

Stanowisko: Ilościowy Badacz Organizacji
Nazwa firmy: Employer Branding Institute
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty

Stanowisko: Analityk
Nazwa firmy: Centrum Badań Marketingowych INDICATOR
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty

Stanowisko: Specjalista ds. badań
Nazwa firmy: ICAN Institute
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty

 



Szkolenia

Zapraszamy do zapoznania się z listą szkoleń tutaj i skorzystania ze zniżek z tytułu wcześniejszego zgłoszenia.

Jak ugryźć projektowanie doświadczeń - design research strategicznie i praktycznie
Termin: 26 i 27.04.2017 r.
Trenerzy: Agnieszka Szóstek
Więcej

Design informacji - jak poprawić skuteczność przekazu w prezentacjach, raportach i nie tylko tam.
Termin: 11 i 12.05.2017 r.
Trener: Jacek Gałązka
Więcej

Piąta ćwiartka, czyli jak angażować odbiorców danych
Termin: 17.05.2017 r.
Trener: Agata Grabowska
Więcej

Nabici w fokusy. Naucz się, jak projektować badania jakościowe.
Termin: 18.05.2017 r.
Trenerzy: Tomasz Jędrkiewicz i Katarzyna Lusińska
Więcej

Jak unikać błędów moderacyjnych w praktyce
Termin: 19.05.2017 r.
Trenerzy: Arkadiusz Wódkowski
Więcej



Warsztat K16
Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą dedykowanych formatów szkoleniowych dla firm. Przygotowaliśmy dla Państwa prezentację, warsztat inspiracyjny lub dedykowany warsztat trendwatchingowy. Zobacz więcej tutaj.

 

Consumer Intelligence Mentoring
Zapraszamy do zapoznania się z indywidualnym programem szkoleniowym PTBRiO Więcej

 


Badania przy wykorzystaniu projektowania czyli etnografia na prototypach
Artykuł Agnieszki Szóstek na temat projektowania doświadczeń.


Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa
tel. 22 648 44 92, e-mail: sekretariat@ptbrio.pl; www.ptbrio.pl