Untitled Document
Drodzy Badacze,

Za sprawą wyników badań wyborczych branża badawcza była w ostatnich dniach na ustach całej Polski. Pod adresem badaczy i agencji badawczych wypowiedziano wiele gorzkich słów, zarzucając naszym kolegom i koleżankom niekompetencję i brak bezstronności. Nie chcemy w gorących przedwyborczych dniach odnosić się do tej krytyki. Pozostawiamy za komentarz artykuł Vadima Makarenki, który znajdziecie tutaj.
Wydarzenia minionych dni skłoniły nas także do podjęcia rzetelnej, pogłębionej dyskusji na temat metodologii badań wyborczych. Zaplanowaliśmy jej podsumowanie podczas otwartej, ogólnodostępnej sesji, w trakcie tegorocznego Kongresu Badaczy. Mamy nadzieję, że w październiku uda się przedstawić nowe standardy badawcze, stworzone z udziałem autorytetów naukowych, przedstawicieli agencji badawczych, a także skonsultowane z odbiorcami badań, w tym w szczególności z mediami.

Tymczasem zapraszamy do lektury najnowszego newslettera, w którym oprócz zapowiedzi Kongresu zawarliśmy informacje na temat kilku przedsięwzięć, realizowanych przez Towarzystwo podczas deszczowej wiosny AD 2010.

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa
tel. 22 648 44 92; tel./fax 22 649 97 75, e-mail: sekretariat@ptbrio.pl; www.ptbrio.pl