Społeczne zmagania ze sportem
14 kwietnia o godzinie 18.00 w Klubokawiarni Chłodna 25 w Warszawie, kolejna odsłona strefy b. Tym razem tematem nie będzie film, ale właśnie wydana książka pod redakcją Łukasza Rogowskiego i Radosława Skrobackiego Społeczne zmagania ze sportem.
Sport nabiera nowego wymiaru w kontekście wydarzeń jakie czekają nasz kraj w najbliższych latach. Dla marketerów uczestnictwo w wydarzeniach sportowych staje się wyzwaniem i polem działania.
Jak pisze redaktor tomu: „Społeczne zmagania ze sportem to książka, która temat sportu ujmuje od strony nauk społecznych - przede wszystkim socjologii, ale również antropologii czy ekonomii. Przedmiotem zainteresowań jest tu sport zawodowy, przede wszystkim wtedy, gdy może on zostać potraktowany jako wskaźnik innych zjawisk społecznych."
W trakcie spotkania odbędzie się panel dyskusyjny z autorami: dr Albertem Jawłowskim (ISNS UW), mgr Przemysławem Nosalem (IS UAM), dr Łukaszem Rogowskim (IS UAM) oraz Robertem Zydlem (PTBRiO / Saatchi&Saatchi Think Tank). Dyskusję będzie moderować Katarzyna Gawlik (TNS Pentor)
Zapowiedź książki i spis treści znajdą Państwo pod linkiem: http://wns.amu.edu.pl/strona-gowna/zycie-wydzialu/wydawnictwo/publikacje
To spotkanie, to nie tylko okazja to przyjrzenia się niezwykle ważnemu polu jakim jest społeczny odbiór sportu, ale także rzadka okazja do konfrontacji perspektywy akademickiej i marketingowej.
Serdecznie zapraszamy na spotkanie. Ilość miejsc jest ograniczona.
Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres sekretariatu PTBRiO: sekretariat@ptbrio.pl
|