Planowanie dzikich łąk,
czyli rzecz o wizualizacji witryn sklepowych.
Letnie Seminarium Badawcze PTBRiO, 21 maja 2015r., 17.30-18.30

Przedmiotem wystąpienia jest znaczenie bodźców wzrokowych w przestrzeniach komercyjnych dla szeroko rozumianego customer experience. Jak swój przekaz marketingowy ubrać w angażujący i skuteczny komunikat wizualny? Czy w ogóle warto (i dlaczego) inwestować w visual merchandising? Nie zabraknie analizy wiodących przykładów ze świata i z Polski, przywołania perspektywy praktyków zagadnienia i uzupełnienia teoretycznego. Wyjaśni się również, dlaczego dzikie łąki wymagają planowania, i co to może mieć wspólnego ze sklepowymi witrynami.

Arkadiusz Wódkowski, rocznik 1969. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. W grudniu 2015 roku upłynie 27 lat od czasu przeprowadzenia pierwszych wywiadów w celach badawczych. Pracował jako ankieter, szef sieci ankieterów, rekruter na wywiady, moderator, autor analiz i raportów. Obecnie jest konsultantem marketingowym. Specjalizuje się w opracowaniu, rewitalizacji i wrażaniu standardów jakości obsługi klientów. Laureat nagrody Mercator w kategorii badania jakościowe. Autor najlepszego referatu na V Kongresie Badaczy. Były prezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Prowadzi szkolenia i warsztaty Towarzystwa systematycznie oceniane jako jedne z najlepszych.