Szkoła Insightów PTBRiO to kompleksowy kurs metodologii i technik badawczych, pokazujący rolę insightów na wszystkich etapach łańcucha wartości. Naszymi trenerami są wyłącznie najbardziej doświadczeni praktycy, którzy nauczą Cię jak badać motywacje i postawy konsumenckie oraz sprawnie przekładać tę wiedzę na trafne decyzje biznesowe.
Szkoła Insightów PTBRiO to kompleksowy kurs metodologii i technik badawczych, pokazujący rolę insightów na wszystkich etapach łańcucha wartości. Naszymi trenerami są wyłącznie najbardziej doświadczeni praktycy, którzy nauczą Cię jak badać motywacje i postawy konsumenckie oraz sprawnie przekładać tę wiedzę na trafne decyzje biznesowe.

PROGRAM

Program Szkoły Insightów to 100 godzin zegarowych w formie zajęć online.
Zajęcia odbywają się w czwartki i piątki w godzinach 9-13, od lutego do czerwca 2024.
Możesz zgłosić udział w poszczególnych zajęciach.

15 lutego 2024

4h WPROWADZENIE

Anna Karczmarczuk – Prezeska, Ipsos Polska/ PTBRiO
22 lutego 2024

4h INSIGHTY KONSUMENCKIE

Michał Kociankowski – Managing Partner, Synergion
29 lutego 2024
drugi termin:
06 czerwca 2024

4h BADANIA JAKOŚCIOWE cz.1

Patrycja Szymańska – Director, Ipsos UU
1 marca 2024
drugi termin:
07 czerwca 2024

4h BADANIA JAKOŚCIOWE cz.2

Patrycja Szymańska – Director, Ipsos UU
14 marca 2024
drugi termin:
24 kwietnia 2024

4h BADANIA ILOŚCIOWE cz.1

Maria Otmar-Szymańska – Versuni, Rafał Neska – WiseRabbit
15 marca 2024
drugi termin:
25 kwietnia 2024

4h BADANIA ILOŚCIOWE cz.2

Maria Otmar-Szymańska – Versuni, Rafał Neska – WiseRabbit
21 marca 2024

4h ESG

Marta Kukowska – Ekspertka ESG

22 marca 2024

4h BADANIA TRENDÓW

Agnieszka Warzybok – Customer Intelligence Director, Future.Company
4 kwietnia 2024 drugi termin 18 czerwca 2024

4h BADANIA SEGMENTACYJNE I U&A

Anna Forycka-Zawadka – Insight Director, Kompania Piwowarska
5 kwietnia 2024

4h BADANIA MARKI

Adam Polasz – Delikatesy Badawcze

18 kwietnia 2024

4h BADANIA KOMUNIKACJI

Adam Polasz – Założyciel, Delikatesy Badawcze
19 kwietnia 2024

4h BADANIA DIGITALU

Jan Zając – prezes, Sotrender
25 kwietnia 2024

4h SEMIOTYKA

Paulina Goch-Kenawy – Co-Founder, Culture Tellers

26 kwietnia 2024

4h BADANIA INNOWACJI PRODUKTOWYCH

Michał Lutostański – Strategy Business Director, Kantar Polska
9 maja 2024

4h BADANIA W SERVICE DESIGN

Magdalena Urban – RESEARCH BREATH / Santander Bank Polska
10 maja 2024

4h BADANIA UX

Tomasz Opalski – Customer Experience Expert, ING Bank Śląski

16 maja 2024

4h BADANIA SHOPPEROWE cz.1

Anna Stawiska – Senior Project Manager, Ipsos Polska
17 maja 2024

4h BADANIA SHOPPEROWE cz.2

Anna Stawiska – Senior Project Manager, Ipsos Polska

23 maja 2024

4h BADANIA PANELOWE I RETAIL AUDIT

Aleksandra Gębarowska – Senior Customer Consultant, NIQ

24 maja 2024

4h CUSTOMER EXPERIENCE CZ. 1

Tomasz Opalski – Customer Experience Expert, ING Bank Śląski
6 czerwca 2024

4h CUSTOMER EXPERIENCE CZ. 2

Tomasz Opalski – Customer Experience Expert, ING Bank Śląski
7 czerwca 2024

4h CUSTOMER EXPERIENCE CZ. 3

Tomasz Opalski – Customer Experience Expert, ING Bank Śląski

13 czerwca 2024

4h PREZENTACJA WYNIKÓW

Adam Polasz – Założyciel, Delikatesy Badawcze
14 czerwca 2024

4h FACYLITACJA WARSZTATÓW / PRACA Z ODBIORCĄ WYNIKÓW

Dorota Cudna-Sławińska – Chief Commercial Officer, Kantar Polska

Korzyści

Dla kogo

Dlaczego my

TRENERZY

Trenerzy i trenerki Szkoły Insightów to starannie wyselekcjonowany branżowy dream team. Najbardziej doświadczeni eksperci i ekspertki z wyjątkowymi osiągnieciami zarówno w dostarczaniu wyników badań, jak i ich aplikacji w biznesie. Corocznie są bardzo wysoko oceniani przez uczestników zajęć: 4,8 to oceny w kategorii „przygotowanie trenera do zajęć” i „kontakt z uczestnikami”.

ABSOLWENCI

Szkołę Insightów (wcześniej zwaną Szkołą Badań Rynku oraz Szkołą Consumer Intelligence) ukończyło dotychczas blisko 200 osób z kilkudziesięciu firm i instytucji.
Dużą zaletą Szkoły jest różnorodny program, który pokazuje, z jak wielu źródeł informacji i różnorodnych metod może czerpać badacz. Dzięki zajęciom w Szkole wzbogaciłam swój warsztat oraz wiem, skąd czerpać inspiracje projektując kompleksowe badania. Ogromnym plusem są także doświadczeni wykładowcy, którzy mieli okazję pracować przy wymagających i różnorodnych projektach.

Milena Rokiczan-Kwapisz
Senior UX Specialist, Symetria

Cały cykl szkoleń „Consumer Intelligence” był fantastyczny. Poziom merytoryczny – wysoki. Miałam okazję uporządkować i uzupełnić dotychczasową wiedzę badawczą, posłuchać o nowych trendach w badaniach, wsłuchać się w doświadczenie badawcze prowadzących i poznać nowych ludzi.Polecam. Doświadczenie bezcenne.
Magdalena Kwoka
Specjalista ds. Badania Rynku i PR, Kärcher
Szkołę zaczynałem jako student ostatniego roku psychologii, nie posiadając (poza kilkoma praktykami) doświadczenia zawodowego. Miałem nadzieję, że SCI pomoże mi dostać pierwszą pracę w branży badań rynku. I muszę przyznać, że to była trafiona inwestycja, gdyż Szkołę kończyłem już jako asystent badań ilościowych w dużej agencji badawczej (jako student oczywiście nadal też:)). SCI nie tylko była ważnym atutem dla mojego pracodawcy, ale też treści w niej poruszane okazały się mieć praktyczne przełożenie na moją pracę, ułatwiając mi stawianie pierwszych kroków w branży badań komercyjnych.
Damian Kowalski
Research Assistant, Ipsos

PARTNERZY

Elementem programu Szkoły Insightów jest praca z relanym casem biznesowym naszego partnera merytorycznego. Rozwiązanie wyzwania postawionego przez partnera jest oceniane w trakcie egzaminu końcowego. Korzyścią dla uczestników Szkoły jest możliwość aplikacji nowo zdobytej wiedzy do realnego zadania. Cały proces dokonuje się przy udziale i wsparciu zarówno przedstawicieli partnera jak i trenerów Szkoły.
W minionych edycjach Partnerem Merytorycznym Szkoły byli m.in.:

INFORMACJE

Cykl zajęć Szkoły Insightów obejmuje

100

godzin szkoleniowych

ciągu 25 półdniowych (w godz. 9-13) online’owych spotkań od lutego do czerwca

18

modułów tematycznych

Ukończenie Szkoły Insightów wiąże się z

egzaminem końcowym wraz z pracą zaliczeniową

(projekt badawczy w odpowiedzi na brief partnera merytorycznego)

Pozytywna ocena obu tych części przez Komisję Oceniającą umożliwia otrzymanie Certyfikatu Szkoły Insightów Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.
Cena udziału
w Szkole Insightów:
7400
netto
1000 zł
zniżki
dla studentów i członków PTBRiO
W koszt udziału wliczone są:
Wszystkie zajęcia odbywają się online, w czwartki i piątki w godz. 9.00-13.00
Uczestnicy pracują na własnych urządzeniach z kamerą internetową, mikrofonem, głośnikami (lub słuchawkami) i dostępem do internetu.
Organizator nie odpowiada za jakość połączenia internetowego poszczególnych uczestników.
Po otrzymaniu zamówienia serwis zgłoszeniowy automatycznie wysyła mailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. W ciągu 3 dni roboczych wyślemy Ci fakturę pro forma (pdf), a po otrzymaniu wpłaty – fakturę VAT pdf). Zrezygnować z udziału w Szkole bez konsekwencji finansowych możesz do 15 stycznia 2024 r. wysyłając maila na adres: szkola@ptbrio.pl. W zajęciach może wziąć udział inna osoba w Twoim zastępstwie.
Organizatorem Szkoły na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii jest ORA&Funksters.
Opłatę za udział w Szkole należy wnieść na konto: Pekao SA: 84 1950 0001 2006 0439 9456 0002.