logo

Laptop Spa, czyli nowoczesne sposoby na miłość


latecki kacperKacper Latecki, badacz jakościowy, Insight Shot

Etnograf i moderator. Prowadzi zarówno badania etnograficzne, jak i tradycyjne badania marketingowe. Zgłębiał m.in. rozrywkę i konsumpcję alkoholu młodych robotników, styl życia i aspiracje studentów, jak i wartości posażnych Polaków. Od kilku lat w ramach IS śledzi zmiany w stylu życia w dużym mieście oraz trendy w Internecie.


balewski bartekBartek Balewski, Google UX Consultant, Google Spain

UX mentor, specjalizuje się w projektowaniu interakcji oraz w service design. Jego podejście opiera się na Human Centered Design. Tworzył projekty m.in. dla HP, Audi i Raiffeisen Bank. Obecnie szkoli młodych startupowców na całym świecie.



Myśl przewodnia wystąpienia.

Codzienny sprzęt elektroniczny zaczynamy traktować jak najdroższe nam zwierzaki. Aplikacje wywołują w nas bicie serca lub dają nam chwilę wytchnienia. UX jest dobrym hodowcą, ale to my personalizujemy nasze ukochane interfejsy. Jak rodzi się takie zaangażowanie?

Sposób w jaki wnioski z wystąpienia znajdą zastosowanie w codziennej praktyce badawczej i/lub marketingowej

W naszej prezentacji chcemy opowiedzieć o różnych typach stosunku emocjonalnego do elektroniki i marek software\'owych oraz jak to może zmienić rynek usług. Wnioski pomogą lepiej zarysować relacje człowiek–interfejs oraz przybliżą kontekst, w jakim można tworzyć usługi i produkty w oparciu o te relacje.

Nowe i oryginalne treści wystąpienia.

Wystąpienie oparte będzie o wiedzę zdobytą na podstawie unikalnych historii różnych typów użytkowników/konsumentów połączonych z wiedzą ekspercką z dziedziny UX.

Opis badania, na którym bazuje wystąpienie

Do badania zapraszamy 10 przedstawicieli różnych grup konsumenckich. Nasze wystąpienie oprzemy na analizie indywidualnych opowieści każdego uczestnika badania zderzonymi z zaawansowaną wiedzą z dziedziny UX.