8% internautów ma 117 lat – jakość danych w programmatic i możliwość jej weryfikacji.

Gabriel

Matwiejczyk

Nielsen

Pasjonat badań online. Przez 5 lat pracował w firmie Gemius, gdzie kierował zespołami badawczymi oraz rozwijał ofertę konsultingową firmy. Obecnie odpowiada za wprowadzenie do Polski Nielsen Digital Ratings. Wcześniej pracował także w nk.pl, jest wykładowcą akademickim oraz prelegentem na wielu branżowych kongresach i konferencjach. Z wykształcenia psycholog, jego pasją są długodystanowe biegi górskie.

Tomasz

Brzeziński

Netsprint

Senior Data Scientist w Grupie Netsprint; kieruje obszarem analizy danych o cechach i zachowaniach użytkowników internetu. Wcześniej był dyrektorem ds. analiz i ramówek w koncernie A+E Polska. W latach 2005-2012 dyrektor ds. badań i analiz oraz szef dział planowania programowego w biurze reklamy Polsat Media. W latach 2002-2005 współautor cyklicznego raportu o rynku reklamowym we współpracy z CR Media Consulting. Wcześniej pracował w domu mediowym OMD. Absolwent kierunku Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne w Szkole Głównej Handlowej. Prelegent licznych konferencji branżowych, m.in. IAB Forum. Certyfikowany trener biznesu, fan strategicznych gier planszowych.

Case study:

Analizy danych wsadowych do modeli programmatic w Netsprint. 2017

Źródła danych:

Wielorakie źródła danych wsadowych do baz Netsprint oraz Nielsen Digital Ad Ratings jako narzędzie weryfikacji

Benefity:

Dane wymagają weryfikacji. Stosowanie różnych sposobów na potwierdzanie ich jakości umożliwia zapewnienie produktów reklamowych/dotarcia najwyższej jakości.

Opis wystąpienia:

Dane pomagają lepiej optymalizować zakupy, ale też pomagają tworzyć lepsze produkty.

Rynek danych wykorzystywanych w programmatic rośnie o kilkaset procent rocznie. Coraz więcej podmiotów oferuje dane na platformach RTB. Wiemy jednak, że tylko dane wysokiej jakości pozwalają na przeprowadzenie efektywnej kampanii reklamowej.

Pokażemy, jak zmierzyliśmy jakość danych wsadowych, jak wybieraliśmy najlepsze zasoby, co decyduje o jakości danych, oraz jak wybrać właściwych dostawców danych do kampanii reklamowych w oparciu o rezultaty analiz jakie Netsprint przeprowadził korzystając z Nielsen Digital Ad Ratings.