Badania to nie wszystko

Rafał

Baran

4fun MEDIA

Był szefem marketingu w firmach fonograficznych Sony Music i BMG Music. W 2011 roku został Prezesem Zarządu Grey Group w Polsce. Rok później, w 2012, doprowadził do uzyskania przez nią tytułu Agencji Reklamowej Roku według Media&Marketing. Od maja 2015 CEO w 4FUN MEDIA SA zrzeszającej pod swoimi skrzydłami trzy telewizje muzyczne 4FUN.TV, 4FUN FIT&DANCE, 4FUN HITS, które łączy pierwsza na świecie aplikacja second screen 4FUN APP oraz agencji reklamowej Bridge2Fun, Screen Network lidera polskiego rynku komunikacji OOH oraz spółki Program zajmującej się kompleksową obsługą tematycznych kanałów telewizyjnych.
Intuicja i "nos marketera" to od zawsze kluczowe elementy strategii komunikacji. Zmieniły się jednak warunki, w jakich podejmujemy decyzje. Współcześnie raczej nie mamy czasu na pogłębione analizy i badania, a kilkutygodniowy proces dochodzenia do Idei - to wizja utopijna. Działamy w świecie, w którym strategiczne decyzje zapadają praktycznie z dnia na dzień.