Jak Coca-Cola zrobiła Xmas na Wielkanoc by wygrać in-store

Ania

Szutowicz

Y&Lovers, IQS







Adrianna

Cholewa

Coca-Cola HBC






Case study:

Coca-Cola. Warsztat co-creation z Klientem, konsumentami oraz agencją badawczą w oparciu o projekt Hajp Hunting, którego celem było wypracowanie świeżych i angażujących shopperowych aktywacji bożonarodzeniowych. Chcieliśmy wygrać Boże Narodzenie w każdym kanale sprzedaży, dlatego pracę zaczęliśmy już na chwilę przed Wielkanocą!

Źródła danych:

Projekt Hajp Hunting oraz wiedza ekspercka doświadczonych marketerów – na bieżąco challangowana przez konsumentów.

Benefity:

Słuchacza wbije w fotel, jak szybko i tanio można wypracować konkretne, angażujące i bliskie konsumentowi egzekucje. Oraz to, jak łatwo zwalidować ich potencjał na wybranych wymiarach i targetach.