Magda
Szelągowska
Instytut Relacji i Standardów
Kamila
Panasiuk
Instytut Relacji i Standardów
Założycielki i liderki Instytutu Relacji i Standardów: firmy aktywnie wspierającej Biznes w modelowaniu procesów oraz wdrażaniu usprawnień, mających na celu wzrost jakości obsługi i satysfakcji Klientów
Do ich kompetencji i specjalizacji należy:
- tworzenie biznesowych wskaźników jakościowych.
- kreacja, wdrażanie i pomiar standardów jakości obsługi oraz standardów pracy.
- badania satysfakcji i rekomendacji Klienta.
- operacyjna praca na wynikach pomiarów jakości.
- tworzenie i implementacja narzędzi motywacyjnych, edukacyjnych i zarządczych.
Łącząc teorię z praktyką dla każdego Klienta tworzą rozwiązania szyte na miarę.
Opis wystąpienia:
- Relacje Klient–marka, czyli droga ”od petenta do Klienta”.
- Rewolucja czy ewolucja: jak to jest z połączeniem wewnętrznych i zewnętrznych źródeł danych?
- Krok poza schemat badacza – doradztwo jako sposób na współpracę z biznesem.
Powyższe kwestie poparte zostaną case study badania Tajemniczy Klient, realizowanego w Orange Polska na przestrzeni kilkunastu lat.