Lojalność nowej generacji – trendy zmieniające rzeczywistość programów lojalnościowych
Case study:
Omawiany przykład dotyczył będzie rozwoju programu lojalnościowego dla Klientów jednej z czołowych sieci handlowych w Ameryce Północnej.
Projekt ten był realizowany na przestrzeni od III do IV kwartału 2016
Źródła danych:
Dane transakcyjne gromadzone przez sieć handlową.
Benefity:
Możliwość zapoznania się z praktycznym sposobem wykorzystania danych transakcyjnych do budowania przewagi konkurencyjnej poprzez personalizację oferty.
Opis wystąpienia:
Świadomość wagi budowania lojalności klienta staje się powszechna wśród przedsiębiorców obecnych na polskim rynku. Coraz więcej firm podchodzi do zagadnienia w sposób systematyczny, tworząc rozbudowane programy lojalnościowe, mające chronić ich najważniejszych klientów przed zakusami konkurencji. Karty klienta, punkty za zakupy, kupony rabatowe to dzisiejsze oblicze większości programów lojalnościowych w Polsce. W swoim wystąpieniu przedstawię najnowsze trendy w budowaniu lojalności klienta na rozwiniętych rynkach oraz w jaki sposób dane transakcyjne mogą wspierać rozwijanie lojalności.