Dyrektor Departamentu – Segment Klienta Masowego i Młodego w mBanku.
W mBanku od 2008, a od 2014 Dyrektor Departamentu w części detalicznej odpowiedzialny za strategię segmentów, akwizycję klientów i ofertę w zakresie rachunków bieżących, kart płatniczych i płatności. Wcześniej na stanowiskach w zakresie sprzedaży i marketingu m.in. w grupie LOT.
Opis wystąpienia:
Strategia umocnienia pozycji mBanku na rynku młodych klientów.
Case kompleksowo opisujący przesłanki rynkowe i finansowe, dla których mBank zrealizował nowe otwarcie na młodych klientów w 2016 roku. W prezentacji pokazane będą wszystkie etapy projektu wraz z odwołaniem się do przydatnych źródeł informacji i wykorzystania ich w praktyce.
- Czynniki rynkowe i finansowe wpływające na definiowanie strategii
- YOLO/SWAG/TLDR czyli uczymy się młodych
- Od słów do czynu – wodujemy ofertę