mBank dla młodych

Piotr

Puchalski

mBank

Dyrektor Departamentu – Segment Klienta Masowego i Młodego w mBanku. W mBanku od 2008, a od 2014 Dyrektor Departamentu w części detalicznej odpowiedzialny za strategię segmentów, akwizycję klientów i ofertę w zakresie rachunków bieżących, kart płatniczych i płatności. Wcześniej na stanowiskach w zakresie sprzedaży i marketingu m.in. w grupie LOT.

Case study:

mBank - 2016

Źródła danych:

eEtnografia, co-creation, badania ilościowe, testy A/B, fokusy, walidacja konceptów w „warunkach bojowych”, case-studies, best practise czyli konsultacje z brandami z innych rynków

Benefity:

Prezentowanie realnego, świeżego case’u opartego na konkretnych celach liczbowych. W prezentacji omówię przesłanki biznesowe i behawioralne które satnowiły fundament dla strategii mBanku Świat współczesnych, młodych Polaków jest zaskakujący dla pokoleń 30+. Materiał będzie zawierał zaskakujące konkluzje i nietypowe egzekucje przyjętej strategii.

Opis wystąpienia:

Strategia umocnienia pozycji mBanku na rynku młodych klientów.
Case kompleksowo opisujący przesłanki rynkowe i finansowe, dla których mBank zrealizował nowe otwarcie na młodych klientów w 2016 roku. W prezentacji pokazane będą wszystkie etapy projektu wraz z odwołaniem się do przydatnych źródeł informacji i wykorzystania ich w praktyce.
  1. Czynniki rynkowe i finansowe wpływające na definiowanie strategii
  2. YOLO/SWAG/TLDR czyli uczymy się młodych
  3. Od słów do czynu – wodujemy ofertę