Next Generation Marketing Intelligence.
Jak wykorzystać nowoczesne algorytmy w budowaniu lojalności konsumentów?

Jarosław

Królewski

Synerise

Dyrektor Zarządzający i współtwórca Synerise S.A, pracownik naukowy i dydaktyczny w AGH w Krakowie. Współtwórca spółek budujących oprogramowanie B2B wspierające i realizujące zagadnienia Business Intelligence oraz sztucznej inteligencji. Z wykształcenia inżynier ze specjalizacją w technologiach mobilnych oraz absolwent wyższych studiów socjologicznych. Pomysłodawca oraz współautor bestsellerowej książki E-Marketing, wydanej w 2013 nakładem PWN. W ramach pracy zawodowej od 2006 r. związany z branżą internetową. Pomysłodawca i współtwórca program studiów podyplomowych z marketingu internetowego (X edycji, 320 absolwentów z międzynarodowymi dyplomami), Social Mediów, studiów magisterskich z E-Gospodarki (1 mln zł nagrody w ogólnopolskim konkursie na najlepsze programy studiów – MNiSW) i stacjonarnych Social Informatics w AGH.

Case study:

Multi case study m.in Gino Rossi S.A, Simple Creative Products S.A.