Tomasz
Opalski
ING Bank Śląski
Badacz, konsultant, analityk rynku z prawie 20 letnim doświadczeniem badawczym. Ekonomista, absolwent Wydziału Marketingu i Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. W ING Banku Śląskim od ponad 10 lat odpowiedzialny za realizację badań po stronie detalicznej banku. Od 3 lat odpowiedzialny za badania UX w tym za badania w projekcie nowej bankowości internetowej i mobilnej ING Banku (Moje ING). Absolwent Szkoły Badań Rynku przy PTBRiO. Członek PTBRiO. Członek Cyber Rady na CyberRe 5.0 (PTBRiO). Prelegent na konferencjach PTBRIO (CyberRe, Kongres Badaczy) oraz ESOMARU (CEE Forum, Big data).
Cezary
Żmuda
ING Bank Śląski
Opis wystąpienia:
Czasem wystarczy mała rzecz, mały insight do tego, żeby zbudować coś nieszablonowego i w dodatku skutecznego biznesowo. Okazuje się, że tym insightem może być nawet świadomość decydenta o realizowanych w organizacji badaniach.
Ta świadomość w połączeniu z potrzebą zbudowania nowego produktu/usługi bądź procesu może stać się przyczynkiem do realizacji kolejnych badań, analiz, poszukiwań, a te czasem doprowadzają do stworzenia czegoś niespotykanego i zarazem skutecznego. I o tym będzie ta opowieść, o decydencie i badaczu, którzy doprowadzili do stworzenia rozwiązania na kształt „app stora” w bankowości internetowej i mobilnej Moje ING, które jest odpowiedzialne za duży kawałek tortu sprzedażowego ING Banku Śląskiego.