Otwarcie: Executive panel by

Agnieszka

Błaś

DHL Express

Dyrektor ds. Operacji Międzynarodowych w DHL Express Od 16 lat związana z firmą DHL Express. Posiada doświadczenie w zarządzaniu logistyką o zasięgu międzynarodowym. Odpowiada za całość operacji międzynarodowych DHL Express, w których skład wchodzą 25 Service Center, 6 Gateways w tym 6 Agencji Celnych, dział wsparcia operacji i dział bezpieczeństwa. Całość struktury liczy 350 kurierów i 500 pracowników. Za swój osobisty sukces uważa zbudowanie silnego i zaangażowanego zespołu operacji międzynarodowych w DHL, który świadczy usługi na najwyższym poziomie. Doświadczony menadżer w zarządzaniu zespołem, budowaniu relacji partnerskich oraz budowaniu zaangażowania pracowników. W DHL Express jest moderatorem programu rozwoju menadżerów Certified International Specialist. Ukończyła Szkołę Główną Handlową. Obecnie studiuje na Uniwersytecie SWPS w Warszawie na kierunku Budowanie Wizerunku Osób i Firm. Prywatnie uwielbia podróże dalekie i bliskie w różne zakątki świata, które uwiecznia na fotografiach. Wolny czas chętnie spędza przy dobrej książce jak również aktywnie uprawiając sport. Jej hobby to również dekoracja i urządzanie wnętrz. Uwielbia teatr i dobre kino.

Iwona

Woźniak-Konopa

PKN ORLEN S.A.

Z badaniami rynkowymi / marketingiem związana od ponad osiemnastu lat. W trakcie kilkunastoletniej pracy zdobyła rozlegle doświadczanie w zakresie badań, przekładania ich wyników na rozwiązania marketingowe oraz budowanie strategii marek. Posiada doświadczenie w branży badawczej zdobyte zarówno po stronie agencji badawczych, jak i klienta. Obecnie Kierownik Zespołu Badań Rynkowych w PKN Orlen.

W PKN ORLEN odpowiada za dostarczanie informacji rynkowych niezbędnych dla wspierania strategicznych i operacyjnych decyzji biznesowych oraz tworzenie strategii portfela marek PKN ORLEN. Odpowiada też za zasilenie firmy w informacje z zakresu innowacji i monitorowanie trendów światowych w obszarach nowych produktów i usług na stacjach paliw, innowacyjnych rozwiązań w komunikacji i budowaniu lojalności klientów, monitorowanie zmian w otoczeniu konkurencyjnym, bieżącą analizę informacji dot. otoczenia rynkowego oraz dostarczenie informacji niezbędnych do rozwoju sieci stacji paliw.

Oprócz opracowywania i nadzoru nad kompleksowym programem badań rynkowych na rynku polskim odpowiada również za realizację badań rynkowych w Grupie Orlen na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych, poszukiwanie możliwości synergii badawczych oraz opracowywanie rekomendacji strategicznych.

Ukończone m.in. studia podyplomowe: z marketingu i zarządzania IZMA (L`institut de gestion et du marketing - MBA) w Warszawie oraz z Zarządzania Projektami. Prywatnie miłośniczka psów i podróży w dalekie zakątki świata które sama organizuje dla siebie i grupy przyjaciół. Hobbystycznie projektantka biżuterii i właścicielka butiku z włoskimi ubraniami..


Aleksander

Kwiatkowski

Sante

ekspert-ds. strategii i rozwoju biznesu w Sante, absolwent m.in. University of Illinois czy Harvard Business School

Jacek

Iljin

mBank S.A.

Dyrektor Zarządzający ds. Sprzedaży i Procesów Biznesowych Bankowości Detalicznej w mBank pracę w mBanku rozpoczął w 2002 r. Początkowo odpowiedzialny za obszar analiz marketingowych, z czasem zajął się rozwojem oferty produktowej i usług banku dla klientów indywidualnych i firmowych. Uczestniczył w kluczowych projektach, m.in. ekspansji banku w Czechach i na Słowacji, rozwoju narzędzi CRM oraz zwiększenia przychodów w obszarze produktów podstawowych.

Opis panelu:

Żyjemy w dynamicznych i mało przewidywalnych czasach, w których coraz trudniej jest podejmować decyzje dotyczące kolejnego kwartału, roku czy dziesięciolecia. W jaki sposób można poprawić trafność decyzji na poziomie strategicznym, taktycznym, czy operacyjnym? I w jaki sposób efektywnie zasilać organizację danymi wewnętrznymi i zewnętrznymi? To wyzwania, o których będą rozmawiali prezesi i członkowie zarządów firm działających na skalę globalną.