Potęga kontekstu

Leszek

Szycman

Kompania Piwowarska

Badacz-klient, praktycznie zawsze w korporacjach. Przez 10 lat w Unilever poznawał sekrety nastolatków i gospodyń domowych, z Polski, ale i innych krajów. Później chwilę w GfK badał wszystko – od prezerwatyw, przez rozmaite napoje (alkoholowe i nie), aż po wybielacze i ciasteczka. Obecnie w Kompanii Piwowarskiej dba o Tyskie i Książęce, żeby miały dobre reklamy, trafione pomysły i jasną przyszłość. Biega, lubi samochody i komiksy.

Case study:

Lech Ice Diesel

Źródła danych:

Badania konsumenckie poprzedzające launchn produktu, dane sprzedażowe (Nielsen)

Benefity:

Case z życia wzięty, szczery i prawdziwy

Opis wystąpienia:

W krótkim wystąpieniu zaprezentuję przebieg życia piwnej innowacji - od kołyski (albo i chwilę wcześniej), aż po grób.

I też opowiem nieco o jej rodzeństwie, którego życie może być wiele łatwiejsze, gdy rodzice uczą się na błędach.