Michał
Groniewski
Eurocash
Dyrektor Marketingu w Grupie Eurocash. Odpowiedzialny za szereg projektów związanych z rozwojem marek własnych alkoholi, w tym stworzenie nowego konceptu sprzedaży wina w małych sklepach (Faktoria Win). Wcześniej prowadził marketing kategorii whisky w polskim oddziale Diageo realizując agendę wzrostu takich marek jak : Johnnie Walker, Bushmills, portfolio Single Malts i Economy Scotch. Przez kilka lat związany z Unilever jako brand manager w Polsce oraz w globalnym centrum rozwoju innowacji w Mediolanie. Stworzył nową globalną markę środków czystości – Glorix (nieobecna na rynku polskim). Zdobywał doświadczenie na takich markach jak Domestos, Ibuprom, Carlsberg (wszystkie o rocznej wartości sprzedaży powyżej 100 mln zł). Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Dwukrotny laureat Grasz o Staż. Stanął na szczycie 7 z 9 gór Korony Ziemi.
Potrzeba stworzenia store-in-store dedykowanemu kategorii
Proces badawczy, zbieranie insigntów, weryfikacja hipotez, prace nad projektem>
Ewolucja Faktorii Win od półki w wiejskim sklepie do głównego animatora rynku wina w Polsce.