Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.

 

Rocznik i k18

 

Tematem głównym, XXIII wydania Rocznika PTBRiO, będą wyniki największego projektu trendwatchingowego K18.

  • Efekt pracy blisko rocznego zbierania materiału.
  • Specjalnie powołany badawczy zespół trendwatcherów.
  • Dziesiątki ekspertów analizujących zachowania konsumpcyjne z perspektywy różnych sektorów rynku.
  • Wywiady z zawodowymi insiderami.
  • Analiza wskaźników ilościowych gromadzonych latami w agencjach badawczych.

Wszystko po to, aby uchwycić zachodzące na naszych oczach przemiany, zdiagnozować, w jakim kierunku ewoluują nasze konsumpcyjne wzorce i nakreślić mapę, odzwierciedlającą aktualny obraz polskiego konsumenta. Materiał z tych badań i analiz przedstawimy na kilkudziesięciu stronach Rocznika PTBRiO. Premiera publikacja odbędzie się podczas konferencji K18, na początku czerwca.

Oferta reklamy w roczniku PTBRiO. 

Zamów reklamę Tu.

Więcej informacji udziela Iwona Ziółkowska Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 22 648 44 92. 

 nl