Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.

 

Zapraszamy do skorzystania z Wyszukiwarki szkoleń oraz do zapoznania się z listą nadchodzących warsztatów.

Jeśli na liście nie ma interesującego Cię tematu - powiedz nam o tym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub 22 648 44 92.

nowe 2Agnieszka Łebkowska: Jak zaprojektować dobre badanie, które daje wiedzę? Tematem szkolenia jest sztuka prostego projektowania procesu badawczego w taki sposób, aby jego wyniki wspierały procesy biznesowe, by jednocześnie ustrzec się manipulacji i odróżnić dobrze zaprojektowane badanie od skomplikowanych materiałów pseudo-informacyjnych, które wnoszą nie tyle wiedzę, co dezinformację.

nowe 2dr Agnieszka Szóstek i Michał Dworzak: Myślenie kreatywne to tak naprawdę proces odkotwiczania się ze sposobu myślenia, w którym jesteśmy wychowani i w ramach którego działamy na co dzień. 

nowe 2   Maciej Płonka: Szkolenie ma za zadanie eksplorację obecnych praktyk, metod i trendów w badaniach User Experience.

nowe 2Anna Talarczyk: Z prowadzonych badań wynika, że w procesie reklamacji nie chodzi wyłącznie o pozytywne rozpatrzenie sprawy, ale o to, w jaki sposób klienci są traktowani od chwili zgłoszenia problemu, aż do otrzymania odpowiedzi na reklamację.

toolkitAnna Gorączka i Michał Protasiuk: Każdego roku na rynek trafia ogromna ilość innowacji. Niestety, zdecydowana większość okazuje się porażką i tylko 19% z nich odnosi sukces na rynku. Jak tego uniknąć? Jak sprawić, aby konsumenci pokochali nasze nowe produkty i chętnie wkładali je do koszyków z zakupami?

nowe 2Anna Gorączka i Michał Protasiuk: Amerykański przedsiębiorca, John Wanamaker, powiedział, że połowa pieniędzy wydana na reklamę jest wyrzucona w błoto. Problem tylko w tym, że nie wiadomo, która to połowa. W trakcie naszego szkolenie postaramy się odpowiedzieć na to pytanie. 

 toolkitAgata Nowotny i Magda Kochanowska: Myślenie wizualne, czyli tzw. Visual Thinking, jest powszechnie stosowane przez projektantów, a także coraz częściej w pracy zespołów interdyscyplinarnych. 

 toolkit   Tomasz Dulinicz: Szkolenie będzie poświęcone tematyce tworzenia kwestionariuszy do badań ilościowych. 

nowe 2   Tomasz Osiej: 14 kwietnia 2016 r. Parlament Europejski (PE) zatwierdził rozporządzenie PE i Rady w sprawie ochrony osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych – General Data Protection Regulation (GDPR/RODO). Tym samym rewolucyjna zmiana systemu ochrony danych osobowych została ostatecznie przesądzona.

nowe 2
3. Szkolenie z cyklu "Badania jakościowe" 

 Agata Wiszniewska: Celem szkolenia jest przeprowadzenie uczestników przez techniki, które sprawiają, że wywiad staje się ciekawy, emocje czytelne, a sprawozdania z reakcji zmysłów prowadzą do jasnych konkluzji. 

 masterclassAgata Grabowska: Znaczna część decyzji, które podejmujemy w zarządzaniu biznesem, oparta jest o dane deklaratywne, które są, mniej lub bardziej, trafnym odzwierciedleniem opinii konsumentów. I chociaż zrozumienie tego, jak klienci postrzegają naszą markę, usługę czy produkt, jest istotne na przykład przy planowaniu komunikacji, to między opiniami i postawami a realnymi zachowaniami występuje często spory rozdźwięk.

 nl