Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.

 

Zapraszamy do skorzystania z Wyszukiwarki szkoleń oraz do zapoznania się z listą nadchodzących warsztatów.

Jeśli na liście nie ma interesującego Cię tematu - powiedz nam o tym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub 22 648 44 92.

Agata Grabowska: Zapraszam za szkolenie, podczas którego poznacie kilkadziesiąt metod efektywnej pracy do zastosowania na wewnętrznych warsztatach w swojej organizacji: w procesach NPD, planowaniu działań marketingowych i innych.

nowe 2Anna Gorączka i Michał Protasiuk: Amerykański przedsiębiorca, John Wanamaker, powiedział, że połowa pieniędzy wydana na reklamę jest wyrzucona w błoto. Problem tylko w tym, że nie wiadomo, która to połowa. W trakcie naszego szkolenie postaramy się odpowiedzieć na to pytanie. 

toolkitPatrycja Szymańska i Monika Marzęda-Mieleniec: W badaniach ilościowych wszystko wydaje się „jasne” - są „twarde”, wymierne dane: liczby i procenty, które można opisać, zanalizować i dostarczyć wnioski i rekomendacje. Są modele i benchmarki, punkty odniesienia, które budują poczucie, że rekomendacje mają solidną podstawę „język liczb” przecież nie kłamie. 

nowe 2Paulina Goch-Kenawy: Szkolenie wypełnia lukę na rynku dotyczącą kształtowania wiedzy i kompetencji związanych z wykorzystaniem danych płynących z badań semiotycznych i kulturowych do kreowania przewagi rynkowej a nie tylko wiedzy rynkowej.

 toolkit

Agata Grabowska: Dane, które dostarczamy naszym klientom, muszą spełniać cztery kryteria: trafności, rzetelności, czytelności i użyteczności. Piąty warunek to konieczność zaangażowania odbiorcy, sprawienia, że zostaną docenione w organizacji, zapamiętane i wykorzystane. Przedmiotem szkolenia jest właśnie piąta ćwiartka: sztuka angażowania odbiorców poprzez różne nietypowe formy.

Tomasz Osiej: Nowe przepisy już obowiązują, jednak z powodu dużych i kosztowych zmian PE wyznaczył ponad 2-letni okres dostosowania się do nowych regulacji. Przepisy zaczną być stosowane od 25 maja 2018 r., do wdrożenia RODO w firmie zostało nam zatem mniej niż pół roku.

 masterclass

Tematyka szkolenia: Proponowane szkolenie zapozna Cię z praktycznymi technikami zarządzania projektem oraz zespołem projektowym w podejściu Agile/Scrum. Dodatkowo poznasz nawyki SPOCO® lidera budujące przedsiębiorczą kulturę pracy w zespole. 

 toolkitAgata Nowotny i Magda Kochanowska: Myślenie wizualne, czyli tzw. Visual Thinking, jest powszechnie stosowane przez projektantów, a także coraz częściej w pracy zespołów interdyscyplinarnych. 

nowe 2   Tomasz Dulinicz: Celem szkolenia jest przejście przez poszczególne etapy projektowania i realizacji ilościowego badania marketingowego.

toolkitAnna Gorączka i Michał Protasiuk: Każdego roku na rynek trafia ogromna ilość innowacji. Niestety, zdecydowana większość okazuje się porażką i tylko 19% z nich odnosi sukces na rynku. Jak tego uniknąć? Jak sprawić, aby konsumenci pokochali nasze nowe produkty i chętnie wkładali je do koszyków z zakupami?

nowe 2Anna Talarczyk: Z prowadzonych badań wynika, że w procesie reklamacji nie chodzi wyłącznie o pozytywne rozpatrzenie sprawy, ale o to, w jaki sposób klienci są traktowani od chwili zgłoszenia problemu, aż do otrzymania odpowiedzi na reklamację.

 nl