Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.

 

nowe 2Anna Talarczyk: Z prowadzonych badań wynika, że w procesie reklamacji nie chodzi wyłącznie o pozytywne rozpatrzenie sprawy, ale o to, w jaki sposób klienci są traktowani od chwili zgłoszenia problemu, aż do otrzymania odpowiedzi na reklamację.

Zaprojektowanie pozytywnych doświadczeń w sytuacji kryzysowej wymaga znajomości potrzeb użytkowników. Coraz więcej firm zaczyna rozumieć istotę reklamacji i świadomie projektuje doświadczenia klienta.

Warsztat ma na celu całościowe przedstawienie procesu projektowania zorientowanego na użytkownika i określenie najbardziej istotnych elementów w budowaniu lojalności klientów.

Do kogo kierowane jest szkolenie

Szkolenie jest kierowane do pracowników działów obsługi klienta, reklamacji, marketingu wszystkich instytucji, które zainteresowane są rozwojem w dziedzinie Design Thinking i zmianą stylu komunikacji z masowym odbiorcą w procesie reklamacji.

Korzyści dla uczestników

Główna korzyść to zrozumienie procesu projektowego zorientowanego na użytkownika. Poznanie typów badań, które mogą zostać wykorzystane w diagnozie procesu reklamacji na różnych jego etapach. 

Forma szkolenia

30 % wykładu, 70 ćwiczeń - pracy (indywidualnej i w grupach).

Stopień zaawansowania szkolenia

Szkolenie wymaga podstawowej wiedzy z zakresu badań jakościowych.

 Talarczyk CX

Szczegółowy zakres szkolenia

  • Czym jest proces projektowy zorientowany na użytkownika (na przykładzie procesu reklamacji)?
  • Tworzenie profilu modelowego odbiorcy składającego reklamacje (emocje, doświadczenia, oczekiwania)
  • Tworzenie ścieżki doświadczeń klienta w procesie reklamacji
  • Identyfikacja punktów bólu
  • Jak zbudować efekt WOW

 

Prowadzi:

Talarczyk Anna small



Anna Talarczyk

 

Czas trwania: 8 godzin szkoleniowych, 1 dzień od 9.00 do 16.30

Miejsce: siedziba PTBRiO, ul. Szarotki 11, Warszawa

 

2017 11 16 1dzien

   
   ZAMAWIAM

   
   ZAMAWIAM

 

pdf






 nl