Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.

 

nowe 2   Tomasz Osiej: 14 kwietnia 2016 r. Parlament Europejski (PE) zatwierdził rozporządzenie PE i Rady w sprawie ochrony osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych – General Data Protection Regulation (GDPR/RODO). Tym samym rewolucyjna zmiana systemu ochrony danych osobowych została ostatecznie przesądzona.

nowe 2
3. Szkolenie z cyklu "Badania jakościowe" 

 Agata Wiszniewska: Celem szkolenia jest przeprowadzenie uczestników przez techniki, które sprawiają, że wywiad staje się ciekawy, emocje czytelne, a sprawozdania z reakcji zmysłów prowadzą do jasnych konkluzji. 

 masterclassAgata Grabowska: Znaczna część decyzji, które podejmujemy w zarządzaniu biznesem, oparta jest o dane deklaratywne, które są, mniej lub bardziej, trafnym odzwierciedleniem opinii konsumentów. I chociaż zrozumienie tego, jak klienci postrzegają naszą markę, usługę czy produkt, jest istotne na przykład przy planowaniu komunikacji, to między opiniami i postawami a realnymi zachowaniami występuje często spory rozdźwięk.

 toolkit4. Szkolenie z cyklu "Badania jakościowe"

Stanisław Mencwel: Przedstawienie zasad analizy danych jakościowych, ze szczególnym uwzględnieniem paradygmatu „analizy grupowej”. 

nowe 2

 

2. Szkolenie z cyklu "Badania jakościowe"

Arkadiusz Wódkowski: Szkolenie ma charakter praktyczny. Uczestnicy będą ćwiczyć rolę zarówno moderatora, jak i obserwatora dyskusji zogniskowanych. 

nowe 2
 1. Szkolenie z cyklu "Badania jakościowe"

Tomek Jędrkiewicz i Katarzyna Lusińska: Szkolenie jest zbiorem praktycznych porad dotyczących różnych etapów i elementów procesu projektowania badań jakościowych, z uwzględnieniem specyfiki polskiego rynku badań. 

nowe 2dr Agnieszka Szóstek: Wraz z rozwojem zainteresowania tematyką Design Thinking i Service Design różne firmy coraz częściej proszą o  propozycje badań, które mogą pomóc im w projektowaniu usług i doświadczeń. 

 toolkit Jacek Gałązka: Dlaczego profesjonalny prowadzący galę Miss Universe 2015 pomylił się i ogłosił zwycięstwo niewłaściwej dziewczyny? Wie to każdy, kto widział kartkę, z której Steve Harvey odczytywał wyniki wyborów miss. Projektant tego prostego układu typograficznego nie dał mu żadnych szans. Prowadzący musiał się pomylić. Chcecie się dowiedzieć dlaczego?

 toolkitAgata Nowotny i Magda Kochanowska: Coraz częściej myślenie wizualne pojawia się w procesach badawczych jako element wspierający komunikowanie skomplikowanych treści.

nowe 2Szkolenie jest zwieńczeniem trzyletniego cyklu konferencji i warsztatów, realizowanych przez PTBRiO. Standardy Jakości Obsługi Klienta (2012), Jakość-Satysfakcja-Lojalność (2013) i Podróż przez Doświadczenia (2014)...

nowe 2
Motto: Szkoda, że jeszcze żaden neurolog, psycholog społeczny, ani inny naukowiec nie pokazał dowodu na to, że tak popularny ostatnio neuromarketing jest skuteczny...

/anonimowy użytkownik Wirtualnych Mediów/ 

nowe 2Agata WiszniewskaPo pierwsze - insight nie jest odwróconym benefitem. Po drugie – jedna myśl, odosobniony respondent może swoim insightem zmienić więcej niż tysiąc osobowe panele ilościowe. Po trzecie – nie jest prawdą, że insighty odkrywa się tylko w badaniach.

 toolkitAgnieszka Łebkowska: Badania online coraz powszechniej wkraczają w życie działów marketingu. Szkolenie wprowadza w świat najważniejszych decyzji, jakie klient powinien świadomie podjąć przy projektowaniu i realizacji badań online, a następnie prowadzi przez najważniejsze wątki dotyczące zasad stosowania, zalet, ograniczeń, wykorzystania narzędzi, dobrych praktyk i najczęstszych błędów.

 nl