fbpx
 
wolumen fmcg h2
Monika Hasslinger-Pawlak linkedin2
Strategic Insight Manager, GfK Polonia
hasslinger

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego wydziału Geografii i Studiów Regionalnych. Ukończyła Podyplomowe Studia z Psychologii Zachowań Rynkowych na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada certyfikat GfK Accredited Trainer Program. Posiada 30-letnie doświadczenie w badaniach panelowych (Retail Audit Panel, Consumer Panel) branży FMCG gdzie zajmuje się zarówno analizą kategorii spożywczych oraz chemiczno-kosmetycznych. W swojej karierze współpracowała m.in. z firmami: Unilever, Coca-Cola, Nestle, P&G, Bonduelle, Kraft, Reckitt Benckiser, GSK, Henkel, Nivea, Mondelez.

Prelegentka na Kongresach Badaczy i Badaczek, jak również na innych konferencjach.

Prowadzi szkolenia wewnętrzne jak i zewnętrzne dla klientów.


powrót do listy trenerówprawo